Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
het is het beste zo maar ik snap dat je er een dubbel gevoel bij hebt. Dat had ik toen ook, bij mij duurder het lang voordat ik besefte dat ze er echt niet meer waren, zag beide dagelijks of wekelijks. Heb je nog een beetje kunnen slapen?
Fijn dat hij iig in alle rust is kunnen gaan.

Ik miste deze week 20 euro aan boodschappen geld ( waardoor is me nog niet duidelijk, kwam er vrijdag avond pas achter en heb geen i-net bankieren ) dus heb geen boodschappen meer kunnen doen. Gelukkig heeft mn schoonmoeder ( die weer thuis is overigens ) nog een en ander aan middag eten liggen.
Pas goed op jezelf hoor meis!! 
, het duurde wel even voor we ze uit elkaar hadden. Gelukkig viel het mee want die van mij had die van hem zo dood kunnen bijten maar gelukkig deed ze dat niet, ze had wel wat kleine bijtwondjes op de neus.(Husky vs Jack Russel) Zelf was ik weer even helemaal van slag, vond het zo zielig. Heb onze hond thuis gebracht want ze heeft epilepsie en ik wil niet dat ze zich druk maakt en een aanval krijgt. Even gehuild en daarna zelf nog terug gegaan, het is toch dubbel want normaal is mn mannetje daar ook bij. Miste hem weer erg vandaag, zeker als er iets gebeurt.
gaat het al iets beter want ik lees hier verontrustende berichten in je posts, mn pbbox staat altijd open. Neem eventueel is in als je het niet trekt maar doe aub geen gekke dingen, we kunnen je niet missen!
Pas goed op jezelf en vraag alsjeblieft om hulp als dat nodig is!