tjah dn maar even een gesprek afluisteren zij vond van wel .
maar wou ze niet zeggen zodat ik haar niks verwijten kan .

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mytens schreef:Ik heb hier al een aantal keer mijn eigen ervaringen verteld.
Ik ben nu hpv vrij maar ik kan niet meer ge-ent worden.
Dit vertelde de doktersassistente. Het werkt alleen als je nog niet sexueel actief bent (geweest). Dus ongeacht of je het hpv virus wel of niet hebt. Als je sexueel actief bent (geweest), heeft het geen zin om te enten.....
Klinkt heel banketstaaf maar meiden die sexueel misbruikt zijn op jongere leeftijd hebben dus niets aan deze prik.
ik kreeg een website van de huisarts door met alle informatie, misschien ook handig voor jullie:
http://www.beschermjelijf.nl
Charaz schreef:Wat een onzin! Als je sexueel actief bent geweest maar het HPV virus niet hebt werkt de enting gewoon.
UpToDance schreef:Apart dat ze dan wel evengoed iedereen laten enten die al seksueel contact heeft gehad.
Mytens schreef:UpToDance schreef:Apart dat ze dan wel evengoed iedereen laten enten die al seksueel contact heeft gehad.
Het werkt alleen als je nog niet sexueel actief bent geweest. En daarom ook deze leeftijdsgroep. Dit wordt mij verteld.
Maar ik hoor graag van wie (graag naam en telefoonnummer per pb) jullie de informatie hebben dat het wel werkt op deze manier.
Dan haal ik graag bij die persoon de enting.
Ik het wel verschijnen in mijn post in.
joplin_1 schreef:@ [***] ik heb net in jouw profiel gekeken maar jij bent 28 en dus valt jij buiten de doelgroep dus ik snap niet zo goed waar jij je druk over maakt of je wel of niet ingeend wordt.
UpToDance schreef:Je hoeft mij niet zo aan te vallen, houdt ik namelijk niet zo van.
Ik vind het alleen een erg raar verhaal dat mensen die al seksueel contact heeft gehad ook worden geent.
Daarom die leeftijdsgroep? Dan kunnen ze wel beter gaan enten van 8-12 jaar o.i.d. want ze zijn er steeds vroeger bij tegenwoordig..dus lijkt me niet.
xxxdonja schreef:Vandaag liep bijna ieder meisje bij ons op school met een hand op haar arm..
Ik ben blij dat ik hem niet genomen heb! Maar het is niet erfelijk toch? Want een meisje bij ons in de klas heeft hem genomen omdat iemand in de familie bij haar bmhk heeft gehad...
WhiteRose schreef:Er zijn hier mensen die beweren dat mijn opleiding betaald wordt door de farmaceutische industrie - mensen die geen flauw idee hebben wat een studie geneeskunde de staat kost, laat staan wat, pak m beet, een chirurg in opleiding kost. Dan heb je geen idee van hoe het werkt hier - welcome, this is planet Earth