[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 15:57

ja tenzij ze rot wordt haha :z
snap ni hoe dat mij nu weer overkomt }:0

Fiorile

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 15:59

Tip: doe het met een wattenstaafje en blijf ten alle tijden met je vinger van de zalf af. Zo kun je het niet 'besmetten' met bacteriën en blijft je zalf langer goed!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 16:08

jacqie70 schreef:
Is dat zalfje ook geschikt om op onrustige rookpiercings te smeren? Dan ga ik het hier even halen (handig als je in een ziekenhuis werkt....)

Op mijn helix verrichte het iig goed werk :) Moet nieuwe gaan halen want mijne is sinds vandaag op. Vanaf morgen doe ik ook de helix er mee die nu weer wat gevoelig is :j

ElinevsElsja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 18:57

aankomende week wil ik een madonna late zetten, maar k hoorde dat je een groot knopje krijgt in 't begin. Da vin k eigenlijk niet zo mooi en die moetje dan 6 weken inhouden wnt na 6 weken magje pas andere in. weet iemand hoe groot da eerste knopje meestal is? En staat da erg lelijk zo'n grote?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 19:58

Valt best wel mee hoor.Als je hem op 1.2 laat piercen heb je meestal een klein balletje.Dus dat is de ramp niet lijkt me

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 21:06

al ooit van AN gehoord?

En als je geen zes weken wil rondlopen met zo'n balletje moet je hem niet laten zetten. :) vrij simpel. Groot is het niet en lelijk vind ik iets dat niet van toepassing is op piercings.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-09 23:36

ElinevsElsja schreef:
aankomende week wil ik een madonna late zetten, maar k hoorde dat je een groot knopje krijgt in 't begin. Da vin k eigenlijk niet zo mooi en die moetje dan 6 weken inhouden wnt na 6 weken magje pas andere in. weet iemand hoe groot da eerste knopje meestal is? En staat da erg lelijk zo'n grote?

de mijne is gewoon gezet met een bioplast staafje en een klein zirkonium (zirconium?) steentje in een gouden houdertje.
gewoon vragen aan je piercer!

edit: vanaf morgenavond is mijn tongpiercing baay baay ...
mijn vader heeft me het voorstel gedaan om mijn tongpiercing in te wisselen tegen een door hem betaalde tattoo (wordt een kleine tribal tussen men schouderbladen :) )
heb hem net een paar uur uitgehad, nu terug ingestoken, morgenavond is het het afscheid (laatste maal uitgaan mét tongpiercing :D )
ik zal hem stiekem toch missen ...

voordeel: doordat mijn tattoo op rug komt kan ik mijn MD nog een tijdje langer inhouden :)

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 16:28

yeah mn labret gaat er hoogstwaarschijnlijk komen *D nog even bij mn werk navragen vanavond, maar die maken bijna nergens een probleem van.. even voor de zekerheid alleen, ik heb namelijk geen zin hem er weer eruit te moeten halen natuurlijk ;) op naar woensdag *\o/*

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:18

Heb toenstraks weer een nieuwe piercing laten zetten, rechts onder mijn lip :D Ik voelde hem helemaal niet haha, voelde mijn tongpiercing meer als deze haha.

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 18:41

heeft iemand ervaring met de shop bodymx in breda?
zo ja goed of slecht? alvast bedankt

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:42

iemand met piercing shops in Apeldoorn ervaring, eventueel Deventer??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:47

Bodymx staat slecht bekend, stelletje neppe dokters. :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 19:48

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 21:54

panache schreef:
iemand met piercing shops in Apeldoorn ervaring, eventueel Deventer??

In Apeldoorn weet ik zo niet, maar in Deventer zit Kynst (voorheen Dynamite), een goede piercing & tattooshop :j Ook erg schoon etc :j Ben er toenstraks nog geweest om mijn nieuwe piercing te laten zetten :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 22:12

ingetarita schreef:
heeft iemand ervaring met de shop bodymx in breda?
zo ja goed of slecht? alvast bedankt

Ze hebben mijn tongpiercing gezet en vind ze juist helemaal niet slecht. Ze leggen je goed uit wat ze gaan doen, stellen je op je gemak en daarna krijg je goede voorlichting over de verzorging e.d.

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-09 22:21

ik ben erachter dat gewoon laat zetten.. ;)

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 11:28

hmm..tepel is toch gewoon 16 bij meisjes maar sommige shops zetten het niet voor 18. ga dinsdag eerst naar een shop in roosendaal om te vragen want die is echt supper deze het niet doet ga in naar de bunker in breda..laat hem donderdag zetten:D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:05

ingetarita schreef:
hmm..tepel is toch gewoon 16 bij meisjes maar sommige shops zetten het niet voor 18. ga dinsdag eerst naar een shop in roosendaal om te vragen want die is echt supper deze het niet doet ga in naar de bunker in breda..laat hem donderdag zetten:D

naar bunker tattoo in breda kan je alvast zwaaien, daar heb ik me vch gezet, top zaak, voor als je boven de 18 bent.

"We volgen de richtlijnen van de GGD, wat betkent dat we hygiënisch en met gesteriliseerde materialen werken. We voeren geen piercings uit bij mensen onder de 16 jaar. Voor een intiempiercing moet je ten minste achttien zijn"

aldus bunker tattoo.

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 14:16

xDramaQueen schreef:
ingetarita schreef:

naar bunker tattoo in breda kan je alvast zwaaien, daar heb ik me vch gezet, top zaak, voor als je boven de 18 bent.

"We volgen de richtlijnen van de GGD, wat betkent dat we hygiënisch en met gesteriliseerde materialen werken. We voeren geen piercings uit bij mensen onder de 16 jaar. Voor een intiempiercing moet je ten minste achttien zijn"

aldus bunker tattoo.

even paar voorbeelden van wat ik heb gevonden ik ben er bijna zeker van dat het 16 is

piercingshop
hallo, wij wouden graag een tepelpiercing laten zetten.. maar als wij het samen laten zetten is het dan ook 60 euro?

en ik hoorde van iemand dat je voor een tepelpiercing 18 jaar moet zijn? maar dat is toch gewoon 16 (las ik net)
groetjes

commentaar van de webmaster:Hoi, vanaf 16 jaar en de prijs van 60 euro

ggd:
Voor
meisjes tussen de 12 en 16 jaar geldt dat zij niet in aanmerking komen voor een
tepelpiercing, ook niet als ze begeleid worden door hun wettige vertegenwoordiger
(staat niks bij over 18 genitale piercings is een ander kopje dus volgends mij valt tepel niet onder dit :+

andere shop
Voor het aanbrengen van tepelpiercings geldt voor vrouwen een wettelijke minimum leeftijd van 16 jaar. Ook wanneer je ouders of voogd hiervoor op jongere leeftijd toestemming verlenen, wordt hier NIET van afgeweken.

snap er nu niks meer van :o?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 16:15

ligt aan de shop, al vind ik onder de 18 niet kunnen, het mag wel met je ouders geloof ik her en der, maar bij bunker staat 18.
edit: de wet zegt idd minimaal 16, maar de meeste shops gebruiken 18, ivm groeien.

ingetarita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 16:28

xDramaQueen schreef:
ligt aan de shop, al vind ik onder de 18 niet kunnen, het mag wel met je ouders geloof ik her en der, maar bij bunker staat 18.
edit: de wet zegt idd minimaal 16, maar de meeste shops gebruiken 18, ivm groeien.

oke bedankt dan ga ik van de week gewoon een paar shops af.

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 19:21

Doet een tongpiercing erg pijn?
ik wil dat echt super graag maar durf niet zo goed.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 19:22

minder dan een navel.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 19:23

Ik weet niet of bij jou een tongpiercing pijn gaat doen...ik voelde er niks van in elk geval.

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-09 19:28

er is iemand die heeft 1903 piercings... das best veel

en ik hoop binnenkort eerst maar eens een 2e gaatje in oor erbij te laten schieten
en dan volgend jaar tongpiercing, snakebite,lippiercin of navelpiercing :)