snap ni hoe dat mij nu weer overkomt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jacqie70 schreef:Is dat zalfje ook geschikt om op onrustige rookpiercings te smeren? Dan ga ik het hier even halen (handig als je in een ziekenhuis werkt....)
ElinevsElsja schreef:aankomende week wil ik een madonna late zetten, maar k hoorde dat je een groot knopje krijgt in 't begin. Da vin k eigenlijk niet zo mooi en die moetje dan 6 weken inhouden wnt na 6 weken magje pas andere in. weet iemand hoe groot da eerste knopje meestal is? En staat da erg lelijk zo'n grote?
ingetarita schreef:heeft iemand ervaring met de shop bodymx in breda?
zo ja goed of slecht? alvast bedankt
ingetarita schreef:heeft iemand ervaring met de shop bodymx in breda?
zo ja goed of slecht? alvast bedankt
ingetarita schreef:hmm..tepel is toch gewoon 16 bij meisjes maar sommige shops zetten het niet voor 18. ga dinsdag eerst naar een shop in roosendaal om te vragen want die is echt supper deze het niet doet ga in naar de bunker in breda..laat hem donderdag zetten:D
xDramaQueen schreef:ingetarita schreef:hmm..tepel is toch gewoon 16 bij meisjes maar sommige shops zetten het niet voor 18. ga dinsdag eerst naar een shop in roosendaal om te vragen want die is echt supper deze het niet doet ga in naar de bunker in breda..laat hem donderdag zetten:D
naar bunker tattoo in breda kan je alvast zwaaien, daar heb ik me vch gezet, top zaak, voor als je boven de 18 bent.
"We volgen de richtlijnen van de GGD, wat betkent dat we hygiënisch en met gesteriliseerde materialen werken. We voeren geen piercings uit bij mensen onder de 16 jaar. Voor een intiempiercing moet je ten minste achttien zijn"
aldus bunker tattoo.