Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Red_Savage schreef:Mijn navelpiercing is wat dat betreft wel veilig.
Aan mijn MDs blijf ik wel echt héél vaak hangen. Vooral als ik dreads in heb.
AUW

monsterlijk

xDramaQueen schreef:pharagirlke schreef:Hoe kan je BH blijven haken achter je navelpiercing?(dat is mij echt nog nooit overkomen
-)
gelukkig is niet iedereen zoals jou

Da's idd niet handig
En het zijn er nog 2 ook, dus dubbele kans.
)

Denk dat ik een te grote stresskip zou zijn voor zo'n MD
Het lijkt zo klein en zo... Fragiel. Een piercing kan ook uitscheuren maar dat lijkt steviger

pharagirlke schreef:xDramaQueen schreef:
gelukkig is niet iedereen zoals jou
oh ga je nou hier ook k*t doen omdat ik het niet eens ben met je in een ander topic? Lekker fair van je
Duhelo:Da's idd niet handig
De enige die niet kan accepteren dat mensen anders denken ben jij, want jij gaat er altijd vol op in. Maar goed, ik snap het wel. Jij je zin. Ik ga er hier niet over door. Via PB wil ik eventueel nog reageren maar niet hier. Jammer dat je niet kan scheiden meiske. Wat een k*treactie die jij geeft omdat ik verbaast zeg dat mij dat nog nooit overkomen is... Enkel vanwege dat topic van net....
Belachelijk.

dan kan zij dat ook niet!
xDramaQueen schreef:meiske?![]()
maar goed, zoals ik al zei, je denkt teveel dat als het bij jou niet zo is kan het ook niet, jij kan nooooooooit met je bh aan je piercing blijven hangen, dus needan kan zij dat ook niet!
smiley je meer duidelijkheid gegeven? Of misschien kan je niet van het slechtste uit gaan en het lezen zoals het er staat.
geen zin meer om het te lezen