Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:11

Jeeeej, vandaag weer 2 BH's van Bravissimo binnen. 1 voor mij en 1 voor mams.
Helaas past die van mams niet, iemand ervaring met terug sturen??
Achterop staat iets van "per courier wordt niet geaccepteerd??" ( jaa mijn engels is niet zo goed :P)
Maar hoe moet je t anders terug sturen? :=

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:22

geen idee eigenlijk... (en het is koerier!)

www.vente-exclusive.com
Op deze site is chantelle nog enkele dagen te koop, je moet je wel aanmelden vooraleer je het kunt bekijken...
de pretty graphy bh's tot cup F kosten er €35...

Jelle6

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 15:40

ik heb ook vrij grote borsten, 85F en ben op zoek naar een leuke bikini, maar kan echt nergens leuke bikinies vinden. En ben voornamelijk op zoek naar van die mix en match bikinies omdat ik mijn broekje altijd kleiner moet dan mijn topje..

Weten jullie leuke internetsites of winkels hiervoor?

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 20:04

roxiie schreef:
Achterop staat iets van "per courier wordt niet geaccepteerd??" ( jaa mijn engels is niet zo goed :P)

terugsturen bij Bravissimo is vrij simpel.. je stopt de bh terug in het doosje.. op het retourformulier (de achterkant van je rekening) vul je in welke bh je terugstuurt (dus naam en maat etc invullen) met de reden waarom, bijv. te klein. daarbij kun je zetten dat je bijv. van dezelfde bh een andere maat teruggestuurt wil krijgen, of als je niks invult dat je je geld (de waarde van de bh) terug wilt

!! op het retourformulier staat het adres waar je naar terug moet sturen, dit adres zet je op de doos !!

dat briefje stop je in de doos bij de bh, je plakt het goed dicht, je gaat naar het postkantoor en je betaalt de verzendkosten naar het buitenland en dan duurt t 1 tot 2 weken.. als je je geld terug wil dan krijg je een mailtje waar in staat wanneer het geld terug gestort wordt. als je een andere bh wil, wordt deze naar je toegestuurd - voor de bh die zij weer naar je toesturen betaal je dus geen extra verzendkosten

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 14:59

Lastig Jelle!
Lees het topic eens door, er worden een heleboel websites en winkels genoemd. Succes!

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:04

ik ben zooooooooo boos!
ik had een mooie bikini besteld bij een lingeriewinkel in de juiste maat,
de vrouw had 2 weken geleden gebeld dat hij binnen was,
ik reed er gisteren naartoe (ik kon niet eerder gaan door examens),
kom ik na een dik half uur rijden toe, zegt ze simpelweg dat ze hem aan iemand anders verkocht heeft }:0

komaan? hoe kun je nu een bestelling doorverkopen aan andere mensen als je weet dat iemand daar op rekent? ;(

ik moet dus dringend op zoek naar een nieuwe bikini...

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:11

Oh dat is klote.... Misschien dacht ze dat je 'm niet meer op zou komen halen na twee weken?
Kun je 'm niet opnieuw bestellen? Succes ermee!!

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 21:56

had je ook niet pas na 2 weken moeten komen of anders ff tussendoor moeten bellen
ik heb heel lang in de detailhandel gewerkt en ik had ook niet 2 weken gewacht, gemiddeld wordt er zo n 3 tot 5 dagen na de bestellin geleverd is gewcaht en anders gaat het de verkoop weer in
_JL_ schreef:
ik ben zooooooooo boos!
kom ik na een dik half uur rijden toe, zegt ze simpelweg dat ze hem aan iemand anders verkocht heeft }:0

komaan? hoe kun je nu een bestelling doorverkopen aan andere mensen als je weet dat iemand daar op rekent? ;(

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-09 13:25

_JL_ schreef:
ik ben zooooooooo boos!

Knap banketstaaf := Wij wachten altijd een paar dagen, nadat we hebben gebelt. Is de persoon dan nog niet komen opdagen, dan blijven we elke dag bellen totdat we die persoon hebben bereikt, of tot dat we weten wanneer de persoon de bh of bikini wel komt halen. We verkopen 'm niet zomaar aan iemand anders :=

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 15:57

Hmm ik weet niet of ik een probleem heb met men borsten maar vaak kijken de mensen erna.
Ik ben 16jaar 1.60 lang 58kg blond haar en 75D, het akkelige vind ik ik kan geen shirtjes of haltertopjes aan doen want dan zie je veel zitten. ik heb voor rond met lichaam echt maat M nodig maar trek ik hem aan dan zie je een deel van men buik en L is te groot.. GRRrr... vaak wordt ik tijdens het weekend stappen veel aan gekeken en heb het gevoel dat er veel over me gepraat wordt, veel meisjes vinden me een h**r omdat wel eens met een haltertopje aan loop of gewoon een dagelijks normaal shirtje, ik ben helemaal niet van uitdagende kleding en koop dus dit ook niet maarja.. van ellende die shirtjes weggegooit... Men vriend vind het natuurlijk niet erg maar hoort en ziet altijd dat veel mensen over me praten, ik ben niet zo groot maarja dus dat is best echt banketstaaf soms dacht ik mischien valt het wat minder op als ik 1.75 was..

Maarja zelfs men vriendinnen zeggen wel eens trek je tshirt op maarja ik kan de heledag er wel aan blijven sjorren ik kan er niks aan doen :(
Ik moet er maar mee leven.. en bikini's kopen met die dingen in je nek dat is gewoon vreselijk pijnlijk eveneens dat ik een ander topje moet hebben dan broekje... *diepe zucht*

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:51

Wat vervelend Nicoletjes :(
Ik kan 't me ook nog wel herinneren, de blikken toen ik 16 was.
Op die leeftijd kunnen je leeftijdgenoten wel erg hard zijn he? Ga er maar vanuit dat ze gewoon jaloers zijn ;) Misschien heb je over een paar jaar meer meiden in je omgeving met grote borsten en worden mensen in je omgeving begripvoller als ze wat volwassener zijn.
Op dit moment is de mode wel wat losser en langer, nu moeten er genoeg fijne shirts te vinden zijn toch?

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 18:33

Vanaf welke cup vinden jullie borsten eigenlijk echt groot?

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 18:51

De maten die ze bij de H&M niet meer hebben... Ik vind het vanaf D groot, dit is volgens mij toch ook wel bovengemiddeld.

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 18:57

Mag ik ook binnenvallen? :o

Heb een spurt gehad van 75B naar 75D en er is bij haast geen 1 winkel een leuke bh te vinden! En ik loop nu nog met mn (te kleine) C

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 19:14

D is in principe nog wel goed te vinden hoor! Ik heb een aantal Dtjes van de Hema (zijn dus ook niet zo duur) en de meeste modellen bij de Livera en Hunkemoller hebben ze ook wel in die maat. Het is inderdaad wel véél meer zoeken, maar gelukkig niet onmogelijk.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 19:42

kathris schreef:
roxiie schreef:

terugsturen bij Bravissimo is vrij simpel.. je stopt de bh terug in het doosje.. op het retourformulier (de achterkant van je rekening) vul je in welke bh je terugstuurt (dus naam en maat etc invullen) met de reden waarom, bijv. te klein. daarbij kun je zetten dat je bijv. van dezelfde bh een andere maat teruggestuurt wil krijgen, of als je niks invult dat je je geld (de waarde van de bh) terug wilt

!! op het retourformulier staat het adres waar je naar terug moet sturen, dit adres zet je op de doos !!

dat briefje stop je in de doos bij de bh, je plakt het goed dicht, je gaat naar het postkantoor en je betaalt de verzendkosten naar het buitenland en dan duurt t 1 tot 2 weken.. als je je geld terug wil dan krijg je een mailtje waar in staat wanneer het geld terug gestort wordt. als je een andere bh wil, wordt deze naar je toegestuurd - voor de bh die zij weer naar je toesturen betaal je dus geen extra verzendkosten

Wat ze bedoelen, is dat je niet met ontvangstbevestiging moet opsturen. Blijkbaar is er niemand die voor ontvangst gaat tekenen. Gewoon simpel opsturen dus.

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 21:12

LizMD schreef:
D is in principe nog wel goed te vinden hoor! Ik heb een aantal Dtjes van de Hema (zijn dus ook niet zo duur) en de meeste modellen bij de Livera en Hunkemoller hebben ze ook wel in die maat. Het is inderdaad wel véél meer zoeken, maar gelukkig niet onmogelijk.

nou := vraag ik me af waar jij zoekt :P

Bij H&M is zowiezo niks te vinden in die maat :n
Ben bij 3 hunkemollers geweest, bij 2 niks gevonden en bij 1 had ik punttieten :=
Bij Livera hebben ze alleen maar de nóg grotere maten
En van de hema had ik al eens een bh gehad maar die jeuken heel erg bij mij :?

Wil eigelijk een marlies dekker oid, maar ben bang dat ik er zo weer uitgroei. Aangezien ik ook binnen een maand 2 cuppen groter heb.

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 21:19

Livera heeft meerdere D maten, Esprit en After Eden hebben ze sowieso. Ik heb er nu ook 2 van het huismerk van Livera.
Hunkemoller heeft ze ook zeker weten, ook van het eigen merk, maar dat is niet mijn winkel.
Ik heb zelf de standaard modellen van de Hema die ze in zwart, wit en huidskleurig hebben en ik zweer echt bij die BHs.
H&M heeft ze ook, maar lang niet alle modellen, vond er een tijdje terug zelfs een 70E!
Dus blijkbaar zoek je niet goed genoeg ;)

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 21:49

Ik heb ook een D cup en kan altijd prima BH's vinden hoor :)
H&M, Hema, Livera, V&D :)

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-09 23:08

Dat je iets kan vinden oke... Meestal nog maar net dan. Maar of het stevig genoeg is, nee... Sowieso H&M niet (de rest kan ik niet over oordelen). Stevigheid is echt wel belangrijk! Je zou voor de grap eens een bh van (voorbeelden) H&M en Marie Jo in je handen moeten nemen van cup D (of andere cup) en voel het verschil...

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 14:09

_Veronique_ schreef:
Ik heb hier vorig jaar ook een operatie aan gehad, bij mij is het litteken nog steeds zichtbaar en bobbelig. Het ziet er niet uit. En aangezien het op de binnenkant van m'n borst is, valt het ook best op in bikini ofzo. Fijn dat het bij jou wel netjes gedaan is. Jammer genoeg bij mij niet..

Vraag eens om siliconen zalf of pleisters. Die krijgen dat bobbelige en stugge nog een heel eind weg :j

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 09:49

:j Heb ik ook gehad! Ik heb ook injecties (Kenacort) gehad, das wel very pijnlijk maar werkt wel heel goed! Daarnaast heb ik Scarban(siliconen)pleisters gehad, daar is wel het een en ander over te vinden op internet!

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 16:01

Heb in de uitverkoop een hele leuke Sapph gekocht :D
En nog een andere alleen was die helaas niet in de uitverkoop maar hij zat heel erg mooi :)

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 16:13

Ik meld me ook.
Ik heb cup 75E.
Ik heb vandaag ook een leuk model van Sapph gepast, alleen jammer dat de leuke kleuren al weg waren..

Cath

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 16:30

Ja dat is wel jammer he maarja soms komen er ook leuke kleuren binnen. Heb nu een zwarte van Sapph.