Weetje wat mij nu sinds vorige week bezig houdt (nav van dingen die hier gemeld worden!)?
Ik ben eens goed gaan letten wat bij mij zo irri is en volgens mij komt er de volgende conclusie uit:
als ik in beweging ben, lijkt het alsog ik er geen last van heb. Dus ik zit eigenlijk te draaien op mn compustoel, lig te draaien op bank etc. Dat wist ik allang
Maar als ik dan in bed ga liggen, kan ik niet stil en in rust liggen want dan voel ik dus die gespannenheid en pijn. Overdag in bed heb ik daar geen last van (middagdutje) maar snachts is het een ramp. Al ga ik dus niet overdag na bed, dan is het ook een ramp. Herkent iemand dit bij zichzelf?
, eerlijk gezegd want als er iemand een "hoge" pijngrens heeft dan ben ik het wel
en mijn activiteitsgedeelte heeft juist te weinig rust
....Had geen zin om er dieper op in te gaan maar voor enkele 1000,00 eu'ro's gaat zoiets hem dus niet worden
Je kan ook (zo heet het geloof ik) bij de drogist Melatonine kopen. Je kan ze inderdaad ook op recept van de HA krijgen, dan krijg je wat sterkere pilletjes geloof ik