Citaat:
Dan wel een vermoeden!
Vind het nog steeds raar, maar er zijn zoveel dingen die ik tegen kom waarvan ik denk: owww daarom reageer ik zo!
Aan de buitenkant kan je amper zien dat ik wat heb, kan goed communiceren(al doe ik dit heel anders dan de andere mensen heb ik het idee)
Ik begin steeds meer een pietlut te worden op veel vlakken, vaar nogal mijn eigen koers(waardoor ik moeilijk op andermans koers kan varen)
Daarnaast kan ik niet tegen "disharmonie" ik vind bepaalde kleuren vloeken, en kan daar helemaal gek van worden.
Of bepaalde details kloppen niet, daar heb ik bijv, met "gewone" films last van, daarom heb ik ook mijn voorkeur voor tekenfilms
Edit: is het hebben van overal kriebel ook een "teken"
Maak je niet druk, herkenbaar.
Ik kan bijvoorbeeld ook niet tegen rommel, het moét in orde zijn anders spring ik desnoods midden in de nacht mijn bed uit. Daar kan ik helemaal gek van worden. Een pietlut ben ik ook hoor, reken maar.
Overal kriebel komt bij mij door afkickverschijnselen van mijn medicijnen.
Ik heb nog steeds dat ik bepaalde dingen lees dat ik denk dat hoort er dus ook bij.
Je bent wat dat betreft denk ik nooit uitgeleerd.
Nu was ik laatst ergens en daar werd alles even op een rij gezet, dan word me toch wel even duidelijk dat het toch wel erger is dan ik dacht.
Heb je behoefte aan een boek over Asperger?
Geschreven door een kind met asperger een verschrikkelijk leuk boek en o zo herkenbaar.
Geen dikke ingewikkelde boeken, over zijn leven.
Als je het wat lijkt vraag ik even hoe het boek heet.