Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ShirleyM

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 22:12

Ik krijg volgende week weer nieuwe!! Die ik nu heb zien er niet meer uit en er zijn er echt heel erg veel uitgevallen..

Ik doe er nu 100 ipv 125. Ik vond 125 te veel. Het was toen echt een te dikke bos.

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 15:33

Ik zit er ook aan te denken om echte hairextenions te laten zeggen, want heb best dun haar van mezelf. Maar is het niet zo dat je haar er heel erg van beschadigd als je ze uithaalt? Want stel dat ik het niet fijn vind en het er uit laat halen na 4 maanden, hoe groot is dan de kans dat mijn eigen haar half dood is?
Want ik heb best zwak haar van mezelf en het splijt ook snel.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 15:36

Mijn nagelstylist die overigens ook kapster is, gaat ze zetten bij mij.
nu nog ff geschikt haar zoeken en dan kunnen ze erin!

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 17:15

spannend! Gewoon eens proberen joh, komt vast goed.. ik heb ook heel dun haar (kun je in mn profiel ook wel zien) maar tot nu toe gaat het super met mijn extensions.. nog geen klitten gehad, en het ziet er nog supermooi uit.. ben er zo happy mee! Ben ook erg benieuwd hoe mijn eigen haar er uiteindelijk onder vandan komt, maar ik laat het lekker doorgroeien.. ik denk dat dat best wel goed zit.. Het is mijn beste aankoop dit jaar haha (klinkt heel gek, je haar als aankoop)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 17:35

Ik heb dus ook extensions gehad, en ik heb heel dun, fijn haar. Behoorlijk breekbaar ook. Mijn haar is er kerngezond uit gekomen, niets mee aan de hand.

Ik heb het wel heel goed verzorgt, voorzichtig wassen, cremespoeling, conditioner, maskertjes, ben er erg zuinig op geweest. Mijn haar is in de tijd van de extensions ook flink gegroeid, en toen de extensions er uit gingen had ik geen 1 dode punt..

Ik durf het je dus wel aan te raden, mits je het goed verzorgt!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 18:04

Ik wil sowieso de verzorgingsset van Bailman halen, welk haar ik ook ga nemen :j

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 18:12

Neroo schreef:
Ik wil sowieso de verzorgingsset van Bailman halen, welk haar ik ook ga nemen :j

Is fijn spul, van Balmain!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 18:13

Zou ik niet doen.

Gebruik een shampoo die goed is voor je eigen haar. Bij voorkeur een goede kappersshampoo.
Maar wel 1 waarvan de waxjes niet gaan los laten.

Extensions zijn mooi maar zijn voor even. Je eigen haar is belangrijker! Die producten van de extensions doen vrijwel niks voor je eigen haar zeker niet op lange termijn :)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 18:17

Palmolive is ook prima te gebruiken in combinatie met extensions.. Maar balmain is ook prima spul hoor, blijft ook je eigen haar heel goed van (weet ik uit ervaring van eigen vriendinnen die nog steeds na het gebruiken van balmain na de extensions prachtig glanzend gezond haar hebben!) Het is alleen duurder.. zelf gebruik ik Palmolive en af en toe balmain, beetje afwisselen..

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 11:14

Kan je je haar ook nog verven als je extensions hebt?

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 11:45

@ctjelief: Vallen jou extensions er niet uit met Palmolive? (vanuit een kappersgedachte, Palmolive is echt rotzooi. Er zit veel siliconen in. Als je dit lang gebruikt valt er bijna niet meer door heen te komen. Er gaat een laagje om je haar zitten, vandaar dat 't zo zacht aanvoelt, maar wil je je haar ooit permanenten ofzo dan kom je er slecht doorheen.)

Mocht je extensions nemen Neroo dan neem er een kappershampoo bij. Bespaar daar niet op is zo zonde.

@ linda 1986: je kan je haar wel verven hoor met de extensions erin :j alléén moet je wel opletten welke verf je gebruikt.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 13:12

Ik heb ook palmolive gebruikt, stond ergens op internet dat dat goed te gebruiken was. Als creme spoeling gebruikte ik wel die ik van de kapster had mee gekregen, maar de shampoo vond ik echt troep. Mijn haar werd er zo vet van...

Helaas moet ik de komende tijd heel erg besparen, anders had ik gespaart voor nieuwe extensions

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 14:18

mijn haar doet er prima op, maar ik wissel vaak af met shampo's, ik gebruik normaal gezien altijd L'oreal.. had nu een flesje palmolive gehad, dus gebruik ik die ook af en toe tussendoor.. mijn vriendin gebruikte altijd palmolive met haar extensions, ging super,. ik denk dat het ook echt aan je haar ligt of het wel of niet goed werkt..

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 17:09

Ik heb er weer nieuwe extensions! Zijn wel erg lang dus ik weet nog niet of ik ze zo lang laat! Maar ik ben er erg blij mee!!

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 11:10

Binnenkort laat ik ook extensions zetten *\o/*
Ik hoop echt dat het mooi wordt, ik wil verlenging & meer volume :')
Een vriendin zet deze, dus dat is al handig. We gaan samen naar een winkel in Nederland (bij jullie dus :p) om daar de extensions te kopen..
Ik hoop wel dat het niet te veel zal opvallen, want het moet er natuurlijk uitzien..

Mooie foto's in dit topic :)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 12:58

Als het goed word gedaan ziet men het echt niet.. bij mij zagen bijvoorbeeld collega's het ook niet! Terwijl het toch een flink stukje langer/voller was.. Ze zagen wel 'iets' aan me, maar konden het niet plaatsen.. haha Kijk dat wil je!! :)

Foulplay_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-09 17:52

Ik kan niet wachten :):) !
& dat moet het zijn CtjeLief, zo wil ik het ook :D

Ontario

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 17:45

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 21:56

Die hebben de mijne er nu in gezet! Ik ben er goed over te spreken! Ze hadden snel tijd voor me, hebben mijn haar geverft en de oude eruit gehaald. en ze was toch niet extreem lang bezig!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 22:01

Foto!

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 22:29

moet ik nog even maken maar dan moet iemand me even helpen ben nu alleen...

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:29

Bij mij begint het ook weer te kriebelen. Heb zelf 2 keer extensions gehad.. Aangezien ik nu niet meer werk en naar school ga word het ook voor mij te duur om ze bij de kapper te laten zetten.

Ik zelf ben heel tevreden over the great length extensions. Maar ik ben toch benieuwd naar mensen die een weave hebben. De weave wordt dan toch in je eigen haar gevlochten? Wat zijn hiervan de kosten?

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 20:51

Hallo iedereen,
sorry voor het binnenvallen.
Ik las hier ergens over extentions bij het kruidvat... hoe vielen deze mee ?
Ik heb dik haar, maar nu redelijk kort en zou voor af en toe nog wel eens een lange coupe willen.
Heb hier (België) nog geen extentions zien liggen in het kruidvat, maar misschien heb ik erover gekeken :o

friezegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-09 22:43

Volgens mij was dat een eenmalige actie van een paar maanden geleden.

Kirr__ schreef:
Hallo iedereen,
sorry voor het binnenvallen.
Ik las hier ergens over extentions bij het kruidvat... hoe vielen deze mee ?
Ik heb dik haar, maar nu redelijk kort en zou voor af en toe nog wel eens een lange coupe willen.
Heb hier (België) nog geen extentions zien liggen in het kruidvat, maar misschien heb ik erover gekeken :o

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 14:54

welke extensions zijn ook weer es goed die indian gold of eurocap?