Ik ga ECHT de boel niet (laten) harsen hoor! Vanochtend mijn wenkbrauwen laten doen, moet nu nog bijkomen. Laat staan down there. Nee, dan maar ontharingscrème, als het maar geen pijn doet!
Epileren met de hand en daarna insmeren met zwitsal talkpoeder, nergens meer last van. Benen enzo scheer ik gewoon, dat gaat net zo makkelijk, dan maar een keer meer in de zomer.
Eva_ & Luuz: Ik heb een nike verslaving, soms moet ik schoenen echt kopen en dan denk ik agh ik pas ze wel maar als ik er dan eenmaal op ga lopen doen me tenen echt pijn, net als bij deze. Heb namelijk normaal ook maat 39. En ik kan ze wel groter toveren, maar of het lukt is de vraag
Bikinilijn vind ik ook altijd een drama, als ik met de richting meescheer zie je nog stoppels, want ik heb een lichte huid, tegen de haargroei in krijg ik bultjes, ook als ik vaak scheer, scrub of wat dan ook.
Heb een epileerding, 2x gebruikt, geluid alleen al is een horror, heb het de eerste keer gedaan met mp3 op zijn hardst, heel hard meeblerren en pijn leiden. Durf het niet meer aan, dus hij ligt in de kast te liggen. Dus als iemand er nog een zoekt
In het verleden geharst maar deed het denk ik fout want het werkte niet en kon 3 dagen niet normaal lopen
Net die koude wasstrips gekocht en net ff een klein stukje geprobeert. Alle haren weg! Mss nog een paar iniminihaartjes maar die haal ik wel met een pincet weg. Pijn viel 100% mee, veel minder dan epileren! Het is wel rood nu, maar denk dat dat morgen wel weg zal zijn. Tot nu toe top dus
Wat een bikkels hier allemaal! Ik ben echt een watje: als ik van te voren weet dat het pijn gaat doen durf ik niet meer. Ik ga dus ook Echt Niet mijn bikinilijn epileren of harsen. Ik vind het wel knap dat jullie dat allemaal wel doen zeg!
Er is via tell sell een paar jaar geleden ook een ander middeltje op de markt gebracht; Nad's.. Dit schijnt van natuurlijk spul te zij n en absoluut niet pijn te doen. Het is een soort hars spul... Iemand ervaring ermee?
Nou ik heb vandaag zo'n epileerding gekocht. nou echt.. wat hier al eerder gezegd is alleen het geluid is werkelijk al horror!!
Ik heb wel gewoon mijn benen er mee gedaan maar echt wat een pijn joh!! Ik ben dan ook niet een hele hoge pijngrens maar toch
Snap echt niet dat mensen hun bikinilijn er mee durven te doen. Ik wilde het ook gaan proberen maar ik ben bang dat ik dat echt niet meer durf, dat ding gaat zo hard en het doet op mn benen enzo al vreselijk veel pijn.. Tips?
ik doe met een venus mesje eerst met de haren mee, dan huid strak trekken en dan tegen de haren in. en dan met koud water afspoelen. dan bodylotion er op en dan gaat t wel weer. afentoe bloed t wel. de volgende dag scrubben. (meestal na t scheren ook een keer scrubben) en dan weer bodylotion. verder nergens last van.
benen en oksels scheer ik gewoon elke 2 dagen... (in de zomer) en bikini lijn hars ik met koude wasstrips van veet... ff pijn lijden maar het resultaat mag er ook wezen hoor!!