Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Je mag je stopweek altijd verkorten maar nooit verlengenGewoon weer 7 dagen dus nu, of korter
Enne dat roken: zolang je niet overmatig rookt is de kans eerder klein maar wel bestaand... June en kaatje: sterkte..
Uppojono schreef:Oké, ik heb eigenlijk ook een vraag.. Kon nog geen antwoord erop vinden. Ik slik nogal onregelmatig de pil, dan een half jaartje wel, en dan weer 3 maand niet. Nu zou ik ongeveer aankomend weekend last hebben van maandelijks probleem, echter ga ik dan waarschijnlijk naar de sauna. Toen ik nog aan de pil was, haalde ik weleens van die pilletjes bij de dokter om het uit te stellen, maar was nu van plan om gewoon nu te beginnen met het slikken van de pil, en hopen dat ik het daarmee uitstel. Ik weet dat dit niet de beste methode is, maar zal het werken.?
maaykuhhh schreef:Is de pil na de stopweek al weer gelijk betrouwbaar?
Nuage schreef:maaykuhhh schreef:Is de pil na de stopweek al weer gelijk betrouwbaar?
Jazeker! Zodra je eenmaal bezig bent met de pil blijft hij altijd veilig. Alleen als je net begint voor je even uitkijken hoe of wat (dan ligt het eraan welke dag in je cyclus je begint) maar dat geldt niet voor de stopweek.