Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XSereentjeX schreef:Wist je dat labret piercing heel slecht voor je tandvlees zijn
nienke1208 schreef:ik ga vandaag tongpiercing laten zetten...
maare... mijn buurmeisje zei dat een plastic tongpiercing sneller kapot/los gaat, is dat zo???
mastergurl schreef:Heeft iemand ook wat tips voor een onstoken oor?
Ik heb dus ook zo'n oorbel boven in mn oor, in het kraakbeen, en het is me daar toch een potje onstoken
Helemaal dik enzo, en het klopt al ik eraan kom.
Heb er maar weer een zweerknopje in gedaan-.
En ik kan er ook niet op slapen.. ontsmetten met steriolon doe ik al goed maar- AAAAAAAAAAAAAUUUUUW
[of stel ik me nu aan]
maxie schreef:heeft iemand hier ook ervaring met acryl tongpiercings?? want dat leek me wel wat omdat dat beter is voor me tanden aangezien ik er best veel mee speel...
hier een voorbeeld ervan:
nienke1208 schreef:hoi adnil,
ik ben heel ontstekingsgevoelig voor gaatjes in mn oren (heb ze wel, alleen heb helaas 3e gaatje dicht moeten laten groeien).
ik heb sinds gister een tongpiercing, en merk opzich zelf niet dat mn tong mega dik is. hij is het alleen wel!!! heb echt een lap tong in mn mond liggen!!
hij ligt nu op mn tanden, dus die staan steeds in mn tong.
verder gaat praten lastig, eten gaat niet (ja babyvoeding), en doet het onder mn tong pijn (echt spierpijn).
ook al heb ik vandaag een aantal keer gedacht 'waar ben ik aan begonnen', ik heb er absoluut geen spijt van.
en blijft hij dik: dan haal ik hem eruit.
Draverlove schreef:maxie schreef:heeft iemand hier ook ervaring met acryl tongpiercings?? want dat leek me wel wat omdat dat beter is voor me tanden aangezien ik er best veel mee speel...
hier een voorbeeld ervan:
Ik heb een acryl bolletje er op. Wat wil je weten
wendely schreef:XSereentjeX schreef:Wist je dat labret piercing heel slecht voor je tandvlees zijn
Ja klopt maar ze zijn nog slechter voor je tanden zelf vooral voor het glazuur dat slijt heel snel op die plek..
kimbalover schreef:loez schreef:ik heb dat ook hoor
maar zou niet weten wat het is,
heb er ook geenlast van,dus blijf er mooi af!
kan ook best zijn,datnje gewoon het staafje voelt,
want als je een ringetje of staafje hebt,en je voelt zeg maar tussen de ,,gaatjes,, in dan voel je het staafje ook gewoon.dus kan best zijn dan at het je staafje is,maar ik maak hem gewoon in de douche schoon,,ff wat zeep erop,draaien en klaar,(maar ik heb hem al bijna 3 jaar dusja)\en heel af en toe doe ik er nog wat piercingspul op,dat het goed ontsmet enz.werkt wel.
Nee het is het staafje niet...die voel ik ook wel maar het is anders het zit er om heen...ik denk dat ik als ik tijd heb, wodt dus waarschijnlijk vant weekend, even langs de piercingshop ga toch even voor de cker heid.