[centraal] Het 'Wat kan ik met mijn haar doen' topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

loesjuhh

Re: [centraal] Het 'Wat kan ik met mijn haar doen' topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 20:00

en dan nu ik
ben mijn kapsel echt helemaal zat....
ff een foto:
Afbeelding
en eentje beter van voren (geen mooie foto maar ff voor beter beeld):
Afbeelding
bah echt lelijke foto en wazig... maar voor het betere beeld he

en op internet kwam ik een kapsel tegen wat me erg aansprak:
Afbeelding

ik ben blond, beetje rossig van haarkleur en heb een vrij lichte huidskleur, hoewel ik nu net begin aan lange zonnebankkure
van nature heb ik een beetje slag in mijn haar maar kan het snel stylen. mijn wenkbrauwen zijn net als mijn haren ook licht maar zou dit natuurlijk bij kunnen kleuren met een potloodje.
ik weet echt niet wat ik met mijn haar ga doen. durf ook niet snel mijn haar te verven en het te kort te knippen. wie heeft er ideeen?

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 20:04

Wat kan ik met mijn haar doen voora ls de kapper komt??:
Dit is de enige "duidelijke" foto..:
Afbeelding

Ik heb dus blond haar tot ong. op mijn schouders met laagjes en een schuinen pony.. wat staat leuk bij mij/??

loesjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 20:48

Gemma_Luuvv schreef:
Afbeelding

Ik heb dus blond haar tot ong. op mijn schouders met laagjes en een schuinen pony.. wat staat leuk bij mij/??

heb je een foto waar je met je hoofd recht naar de camara staat? dat is handiger om een leuk kapsel te kiezen...

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 20:55

loesjuhh schreef:
Gemma_Luuvv schreef:

heb je een foto waar je met je hoofd recht naar de camara staat? dat is handiger om een leuk kapsel te kiezen...

Ik zal eens zoeken...:
Afbeelding

Dat is de enige foto.. beter heb ik echt niet!!

loesjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 22:24

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 18:39

Oke dankjewel!! Bedoel je met echt heel veel lagen? want i heb wel laagjes maar die zie je bijna niet.. Ikz at zelf te denken aan wel gewoon een schuine pony te houden en dan heel veel lagen dat het echt opvalt..

Gerbenfroh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 19:33

een PONY! Staat jou heel goed *heeft er ook voor

loesjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 19:39

Gemma_Luuvv schreef:
Oke dankjewel!! Bedoel je met echt heel veel lagen? want i heb wel laagjes maar die zie je bijna niet.. Ikz at zelf te denken aan wel gewoon een schuine pony te houden en dan heel veel lagen dat het echt opvalt..

inderdaad heel veel lagen eerst was mijn haar ook niet zo in heel veel laagjes tot ik de kapper vroeg dit nog meer te doen en het levert meer volume op en die pony staat je idd heel erg leuk!

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 19:49

Dankjewel!! ik had ook in me haar een paar lokjes laten zetten.. de kapster zei dat het er zeker 2 maanden in zou zitten (was echte verf) en na 2 dagen was het eruit!! Maar ik vond het iets TE dus ik laat het lekker blond;)

loesjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 20:20

Gemma_Luuvv schreef:
Dankjewel!! ik had ook in me haar een paar lokjes laten zetten.. de kapster zei dat het er zeker 2 maanden in zou zitten (was echte verf) en na 2 dagen was het eruit!! Maar ik vond het iets TE dus ik laat het lekker blond;)

blonde plukjes liet ik anderhalf jaar geleden ofzo er ook in zetten maar ik word maar steeds blonder en blonder en tja dan vind ik het niet echt meer nodig.
maar je laat straks het resultaat zien he ?

Dinniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 17:01

Hoi, ik wist helemaal niet dat dit topic bestond.
Ik heb zelf ook een probleempje met mijn haar. Ik heb haar met een slag/krullend haar en wil het graag stijl hebben. Ik heb een stijltang, maar deze werkt niet zo goed en dit mag je ook niet te vaak doen. Dus gebruik ik Direct Gladmakende Créme van Andrelon. Maar zodra ik dat erin smeer, gaat mijn haar extreem wijd staan. Heeft iemand dit ook of weet iemand een vervangend middeltje?

loesjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 20:24

dintjo0W schreef:
Ik heb zelf ook een probleempje met mijn haar. Ik heb haar met een slag/krullend haar en wil het graag stijl hebben. Ik heb een stijltang, maar deze werkt niet zo goed en dit mag je ook niet te vaak doen. Dus gebruik ik Direct Gladmakende Créme van Andrelon. Maar zodra ik dat erin smeer, gaat mijn haar extreem wijd staan. Heeft iemand dit ook of weet iemand een vervangend middeltje?

oke ik heb geen krullend jaar maar wel haar met slag. ik heb gewoon (het is er misschien niet voor) van gliss kur ontwar/anti-klit spray perfect long voor halflang tot lang haar en hier wordt mijn haar ook snel uit zichzelf stijl van. misschien heb je je stijltang op een te lage temperatuur staan?

Dinniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 09:37

Het probleem is; mijn stijltang heeft maar 1 temp. en die is idd heel laag!

loesjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:54

dintjo0W schreef:
Het probleem is; mijn stijltang heeft maar 1 temp. en die is idd heel laag!

misschien kun je dan naar een verstelbare stijltang zoeken
ik heb ooit gewoon een goedkope van de kruitvat gekocht en moet zeggen, het is een hele fijne

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 21:15

Ik heb mijn haar nu op deze manier:

Afbeelding

ik wil graag een rechte pony met aan de zijkant van die langere plukjes. Ook wil ik het korter zodat het in een vlot klein staartje past. Wel een beetje in laagjes. Zou mij dit staan? En welk ander kapsel zouden jullie mij aanraden?

loesjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 22:05

judith_cloud schreef:
Ik heb mijn haar nu op deze manier:

Afbeelding

ik wil graag een rechte pony met aan de zijkant van die langere plukjes. Ook wil ik het korter zodat het in een vlot klein staartje past. Wel een beetje in laagjes. Zou mij dit staan? En welk ander kapsel zouden jullie mij aanraden?

korter haar in veel laagjes lijkt me idd leuk bij jou. bij jou vind ik zo een schuine pony ook erg leuk staan, maar denk dat een rechte pony maar naar buiten iets langer lopend ook leuk.

loesjuhh

Re: [centraal] Het 'Wat kan ik met mijn haar doen' topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 22:05

loesjuhh schreef:
en dan nu ik
ben mijn kapsel echt helemaal zat....
ff een foto:
Afbeelding
en eentje beter van voren (geen mooie foto maar ff voor beter beeld):
Afbeelding
bah echt lelijke foto en wazig... maar voor het betere beeld he

en op internet kwam ik een kapsel tegen wat me erg aansprak:
Afbeelding

ik ben blond, beetje rossig van haarkleur en heb een vrij lichte huidskleur, hoewel ik nu net begin aan lange zonnebankkure
van nature heb ik een beetje slag in mijn haar maar kan het snel stylen. mijn wenkbrauwen zijn net als mijn haren ook licht maar zou dit natuurlijk bij kunnen kleuren met een potloodje.
ik weet echt niet wat ik met mijn haar ga doen. durf ook niet snel mijn haar te verven en het te kort te knippen. wie heeft er ideeen?

iemand ideeen

Rocco1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 15:08

ok nu ik .. ik had al een topic geopend maar daar staat nu een slotje op :'( ik ben benieuwd wa jullie vinden. welk kapsel staat het mooist en welke kleur?

let niet op mijn gezicht.. ik zei chees
blond !!
Afbeelding

of dit kapsel met schuine pony
Afbeelding

of met rechte pony
Afbeelding
Afbeelding

_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:58

kapsel op je laatste foto vind ik je het best staan!

loesjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:02

QtieLady schreef:
kapsel op je laatste foto vind ik je het best staan!

me too

ps... reageert er iemand voor mijn ''toekomstige kapsel''

Rocco1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 23:05

bedankt.. dat laatste heb ik nu en ik ben er erg tevreden mee.. staat leuker vind ik ook...

@loesjuhh je toekomstige kapsel ziet er wel gaaf en styli uit hoor ik ozu het gewoon doen.. het groeit zo weer aan

_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 23:59

idd dat kapsel is echt super gaaf loesjuh, ik zou het gewoon proberen!

bianca_banny

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 01:02

Lijkt mij echt super leuk

Gizzmo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 20:15

dintjo0W schreef:

kapster speaking:

Wil je je haar tijdelijk stijl hebben of voor ong een paar maanden..
Wil je het laatste?

Zoek bij jou in de buurt een loreal kapper en vraag of ze extenso hebben. "wat?" ja extenso. Dit is het omgekeerde van permanent, het haalt de krul uit je haar. Heb je een sterke krul dan zal het nooit helemaal stijl worden, maar is de krul niet heel sterk, dan is de kans groot dat deze na de behandeling helemaal weg is. Natuurlijk komt hij wel weer terug Ik zou zeggen informeer er gewoon eens naar.

Gizzmo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-06 20:16

[quote="Rocco1"]ok nu ik .. ik had al een topic geopend maar daar staat nu een slotje op :'( ik ben benieuwd wa jullie vinden. welk kapsel staat het mooist en welke kleur?

De laatste foto, de pony staat je goed, zou de rest van je haar goed in lagen doen, en eventueel een stuk van je lengte af