Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
raket schreef:Ik had vandaag gesprek met internist. Ik at altijd al weinig, maar nu echt heel heel weinig.
Vandaag had ik tot nu toe een paar cashewnoten en tuinbonen. Ik ga zo nog maar wat naar binnen duwen.
Toch was het advies om nog verder op te hogen. Ik ga er even over nadenken.
Ik ga namelijk bijna op vakantie. En het klimaat is daar voor mij zó fijn dat ik daar wel kan wandelen enzo.
En ik ben bang dat ik dan tich ga omvallen als ik zo weinig eet.
En het is ook weer bijna tijd om de biological te spuiten, dus dan word ik ook weer ziek.
4 kilo in 2 maanden is met 3 stootkuren ook echt niet slecht vind ik zelf. Ik ga er een nachtje over slapen.
Oyeru schreef:Hoi allemaal, al een hele tijd denk ik er over na om dit traject in te gaan.
Ik heb een hoog BMI maar geen co-morbiditeit dus kom niet in aanmerking voor traject via HA.
Mijn hele leven is al een gevecht met mn gewicht en met name eten is altijd mijn vriend en vijand geweest. An sich heb ik een actief beroep en ik houd van wandelen.
Ik (en partner) rook, en hebben berekend dat als we daar mee stoppen, het niks extra kost om dit traject in te gaan. Een win/win situatie dus!
Ik ben heel blij om te lezen dat jullie hier goede ervaringen hebben. Ik ga mij inschrijven bij GetWellis
Oyeru schreef:Ik (en partner) rook, en hebben berekend dat als we daar mee stoppen, het niks extra kost om dit traject in te gaan. Een win/win situatie dus!
Ik ben heel blij om te lezen dat jullie hier goede ervaringen hebben. Ik ga mij inschrijven bij GetWellis
Amahoela schreef:raket schreef:Ik had vandaag gesprek met internist. Ik at altijd al weinig, maar nu echt heel heel weinig.
Vandaag had ik tot nu toe een paar cashewnoten en tuinbonen. Ik ga zo nog maar wat naar binnen duwen.
Toch was het advies om nog verder op te hogen. Ik ga er even over nadenken.
Ik ga namelijk bijna op vakantie. En het klimaat is daar voor mij zó fijn dat ik daar wel kan wandelen enzo.
En ik ben bang dat ik dan tich ga omvallen als ik zo weinig eet.
En het is ook weer bijna tijd om de biological te spuiten, dus dan word ik ook weer ziek.
4 kilo in 2 maanden is met 3 stootkuren ook echt niet slecht vind ik zelf. Ik ga er een nachtje over slapen.
ik zou toch wel echt proberen om goed gezond en genoeg te eten, ook al heb je geen zin. Je lijf heeft toch energie nodig en met crashen kom je jezelf op den duur toch tegen. ook zou ik pas ophogen als je minder werking van het middel voelt.
Oyeru schreef:Hoi allemaal, al een hele tijd denk ik er over na om dit traject in te gaan.
Ik heb een hoog BMI maar geen co-morbiditeit dus kom niet in aanmerking voor traject via HA.
Mijn hele leven is al een gevecht met mn gewicht en met name eten is altijd mijn vriend en vijand geweest. An sich heb ik een actief beroep en ik houd van wandelen.
Ik (en partner) rook, en hebben berekend dat als we daar mee stoppen, het niks extra kost om dit traject in te gaan. Een win/win situatie dus!
opisop_shop schreef:Annelies_VG schreef:Nou grote grap, mijn huisarts wil het niet meer voorschrijven als mijn BMI beneden de 27 isDus ook ik heb me aangemeld bij Wellis.
Nou zeg dat is balen. Ze snappen toch zelf ook dat een beetje speling ook wel zo fijn is voor het geval je afbouwt en iets terugveert.
Oyeru schreef:Dankjulliewel allemaal! Stoppen met roken stond al langer op het programma maar zoals dat gaat met verslaving is er altijd een reden om het uit te stellen.
Ik hoop dat dit nu echt een stok achter de deur is en extra motiverend werkt.
Ik ben heel benieuwd hoe het met mijn eetlust en bijwerkingen zal gaan.
Heb morgen het intakegesprek