Keuze gravel of race: dan zou ik voor gravel gaan. Dat zijn qua positie vaak iets comfortabelere fietsen en je bent ook flexibeler omdat je wel race bandjes op een gravelbike kan zetten maar andersom niet gaat. Ze worden ook wel all-road genoemd; dat zijn dan endurance model wegfietsen waar ook wat bredere banden in kunnen.
Klinkt alsof je bij een high end fietsenwinkel was. Misschien is Mantel ofzo beter als startpunt? Cube, Rose en Canyon zijn vaak wat vriendelijker geprijsd dacht ik, als je voor de start modellen gaat.
Succes met je zoektocht, en houd ons op de hoogte
. Hopelijk met het warme weer, dat dat straks snel minder wordt.
Dan wordt je vanzelf wel sneller en beter natuurlijk. Al kost het echt wel energie hoor! Natuurlijk letten ze wel op ons, maar waar we vorig jaar zo'n beetje 28km p/u aanhielden is het nu al boven de 30. Zelfs windje tegen is onder de 28 eigenlijk niet meer acceptabel, want dat gaat ten koste van het gemiddelde hahaha. Nu weet ik dat ik gewoon 2 uurtjes flink moet knallen en me moet concentreren op mijn ademhaling. En als het echt te gek gaat, dan roep ik 'tandje' en dan gaan een paar minuten iets rustiger zodat ik mijn ademhaling op orde kan krijgen en dan hup weer door.
, en voor de verandering eens een goede nacht gehad .
gelukkig ging dat erg lekker en kwam ik enthousiast weer terug. Hopelijk dus weer wat vaker op de fiets en wat vaker hier aan het posten 

, dat is een beste klap geweest .
Wat een ellende... Hopelijk komen jullie er goed uit met degene die achterop reed/verzekering...