Redbutton gefeliciteerd! Fijn dat je lekker thuis bent. Ik vond de hulp in het ziekenhuis ook fijn, maar het was heerlijk om weer in ons eigen bed te slapen en zelf een routine te kunnen vinden.
annepaardoes wat een mooie foto! Knappe hond ook
Het is nu snel genoeg voorbij hoor. Lekker blijven wandelen, ik heb de dag dat de bevalling begon nog een lange wandeling gemaakt in het park, maak mezelf wijs dat dat de bevalling heeft opgewekt 
jasz lekker genieten van de rust 
suus_toes wat rot dat je herstel niet wil vlotten
hopelijk verbetert het snel en kun je echt gaan genieten. Ik vind het wel een ding dat ze zoiets hebben van laat je lichaam het zelf maar oplossen, terwijl het niet fijn klinkt en ik zo geloof dat je er echt last van hebt. Hopelijk heb je die kuur gekregen
ceciel gefeliciteerd! Fijn dat de inleiding zo vlot ging en alles zo goed gaat
Nadia fijn dat je je weer goed voelt! Wel pittig zo ziek zijn, niet echt de ideale manier om de kilo's kwijt te raken
Farjen helpt de medicatie? Wat sneu om zoveel pijn te zien
Wij hebben op de een of andere manier geen covid gekregen, zo blij om. Ook fijn om haar weer even uit handen te kunnen geven
ze heeft ook haar eerste flesje gehad zonder enig probleem, dus ik kan nu iets langer weg. Het is wel ontzettend heet hier deze week, we zitten middenin een hittegolf en het is een uitdaging om haar koel genoeg te houden, vooral 's nachts
Oh en hoe ik nog zat te klagen over dat ze een hekel heeft aan in bad gaan: nu is het plotseling leuk