Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

SusanH schreef:Mirjam wat een leuke hond. Wat voor merk is het? Ik gok een Spaniel, maar van de foto lastig te zien. Mooie omgeving zeg.
) maar ik heb gister echt zo'n prachtige wandeling gehad bij het Drielandenpunt (aan een kant die BE inloopt en ik nog niet eerder gelopen heb) dat ik toch even wat foto's wilde delen hihi. Ik ga ook snel weer terug om meer te ontdekken voor zover long covid het toe laat, echt langere wandelingen zitten er jammer genoeg nog steeds niet in. Maar gelukkig maakt het in deze omgeving niet zoveel uit hoe ver je loopt, er zijn overal magische plekjes te vinden
Ik was met een vriendin van me en haar vriend, wie een weekendje Limburg waren (ze zaten in Vaals) dus dat moest natuurlijk gecombineerd worden met samen een wandeling doen in ons mooie zonnige zuiden. Ik kon gelijk m'n nieuwe telefoon uit testen en ik ben heel blij weer met de verbetering tov m'n eerdere telefoon - die ook nog goed was hoor daar niet van. Dit zijn allemaal out of camera foto's namelijk, niks aan gedaan behalve de horizon even recht trekken hier en daar.