Sting schreef:Wat een cadeaus Gnome! Heerlijk!
Wat veel werken zo met de kerst Marlis! Is dat normaal of vond je dat prima? En met oudjaar vrij dan hoop ik? Spannend dat je de naam al weet...!
Hier twee dagen bij familie gehad, gezellig en best druk. Dus nu een paar dagen bijkomen en dan oudjaarsdag weer bij familie.
Mijn zusje deed gisteren het verzoekje dat ze graag eens bij een echo zou zijn en dat haar dat voor mijn moeder ook leuk leek (eerste kleinkind). Nu hebben we vorige week de twintig weken echo gehad en daar mag uiteraard niemand extra bij zijn. Een pretecho kan, maar gezien wij het geslacht als verrassing willen houden, vinden we dat spannend (of we niet per ongeluk toch iets zien). Mochten jullie leuke ideeën hebben om hen erbij te betrekken, dan hoor ik het graag! Bij een gewone afspraak meenemen om het hartje te horen kan natuurlijk, dat heb ik ook aangeboden.
Ik heb een extra echo gehad omdat ik in het begin zo’n buikpijn had, dat ik niet meer kon lopen. Ik mocht toen voor een extra echo komen. Mijn moeder ging mee. De verloskundige zei toen als ik een keer extra wil komen dat geen probleem is. Is dat miss een idee een extra echo inplannen?
@ballard_l super leuk zeg!!