Sterkte ook hier Lins, gewoon helemaal K*T
Lau spannend, hopelijk gaat het helpen.
Barbalientje:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LinsxDot schreef:Tja wat is heftig? Ik weet niet wat normaal is? En hoelang normaal is
LinsxDot schreef:Het is bij mij heel raar.. ik heb week lang heel weinig gehad en donker van kleur. En nu 5 verband per dag maar vooral als ik ga plassen breekt de hell los. En door me bloedarmoede wat ik na bevalling heb overgehouden ben ik er beetje naar van.het is nu al 5 dagen helder rood.
Kan ook niet vergelijken met menstruatie dat is bij mij 4 dagen waarvan 1 normaal en 3 bijna niks
Lau schreef:LinsxDot schreef:Niet heel goed.. bah bah het word alleen maar erger. Heb morgen afspraak
Knuffel voor jou
Ik hoop oprecht dat je je snel beter voelt.
Ik maak mij zorgen over mezelf. Ik heb 0,0 bijwerkingen van de pillen en vraag mij nu af of het wel werkt
Matheno schreef:Sidney1833 schreef:Wij proberen sinds 25 april dit jaar zwanger te worden. Tien jaar de pil geslikt, snap dat het lang kan duren. Vriendin van mij heeft ook zo lang de pil geslikt en meteen zwanger. Hier in ronde twee. Gevoel zegt dat het nog wel even kan duren.
Gemiddeld genomen ongeveer een jaar zeggen ze altijd. Maar daarin zijn natuurlijk ook stellen geteld die er 1 maand over deden en stellen die er meerdere jaren over deden.