Hier ook gister meetdag, want dinsdag was mijn pt ziek. Had wel een andere pt, maar toch fijner om bij mijn eigen te blijven doen haha.
Weer een kilo eraf dus sta nu op -15kg en ben best trots op mezelf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoniekJ schreef:Pt is idd heel erg fijn! Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Moet zeggen dat mijne ook echt iemand is die overal in motiveert. Ook hoe ik het dagelijks leven aan kan passen, betere dag in planning etc. Weet niet of elke pt dat doet namelijk.
Bonnelover schreef:Is er ook iemand in deze groep die afvalt dmv shakes en pillen. Ben heel benieuwd naar ervaringen. Dit mag evt via pb. Weet dat gezond en niet veel calorieën eten beter is. Maar wil wat kilo's eraf. En ben wat gemotiveerder als dit wat sneller gaat. Hoef geen commentaar, wil alleen wat ervaringen. Hoop dat daar respect voor is.
Bonnelover schreef:Is er ook iemand in deze groep die afvalt dmv shakes en pillen. Ben heel benieuwd naar ervaringen. Dit mag evt via pb. Weet dat gezond en niet veel calorieën eten beter is. Maar wil wat kilo's eraf. En ben wat gemotiveerder als dit wat sneller gaat. Hoef geen commentaar, wil alleen wat ervaringen. Hoop dat daar respect voor is.
Muronia schreef:Over crashdiëten heb ik geen tips. Geen ervaring mee maar dat ze niet gezond zijn is bekend, dus waarom zou je het willen? Ik moet veel kwijt en natuurlijk was het mooi als dat patsboem geregeld kon worden, maar zo gaat het nu eenmaal niet.
Inmiddels ben ik wel een blij ei, want na bijna 2 weken stil staan mocht ik vanmorgen weer wegen en was er 1,2 kg vanaf! Totaal nu -9,2. Mensen om me heen beginnen het te zien. Nu ik nog haha.