Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Wijzen met een vingertje naar een ander is natuurlijk altijd het makkelijkste. Niet gaan klagen als je met vage gezondheidsklachten gaat kampen dan he.
Brainless schreef:Elisa2 schreef:Wijzen met een vingertje naar een ander is natuurlijk altijd het makkelijkste. Niet gaan klagen als je met vage gezondheidsklachten gaat kampen dan he.
Ik (en meerdere met mij) die corona heb gehad, kampen nog steeds met vage gezondheidsklachten.
Zowel mijn reuk/smaak is nog lang niet op orde als vagen "mijn hoofd kan niet nadenken" klachten.
Autorijden is een hele tijd een nogo geweest omdat ik soms ineens niet meer wist waar ik nu heen wilde en wat ik moest gaan doen.
Na mijn 2de vaccinatie, waar ik wel meer last van heb gehad als de eerste omdat ik al corona had gehad, knapte ik weer wat op (en dat is wat meerdere ervaren).
Ik heb nog steeds dat ik minder snel dingen op kan nemen en heb nog steeds veel spiekbriefjes nodig om te voorkomen dat ik dingen vergeet.
bigone schreef:Maar Elisa, ik heb me zeker in beide kanten verdiept. Ken mijn lichaam ook behoorlijk goed en merk wanneer mijn medicatie bijgesteld moet worden of mijn vit D weer te ver gezakt is. Dus ik heb wel degelijk goed gekeken naar de vaccins en dan kom ik ( met gewoon normaal en nuchter de zaken bekijken) toch elke keer tot de conclusie dat er nogal wat onzin word verspreid. Vooral of bijna altijd door mensen die tegen vaccineren en zijn en diegene die je wel even vertellen dat je op de maan moet letten bvb.
Elisa2 schreef:Tja zonder een (persoonlijk) standpunt in te nemen, ik zie ook veel voorbij komen van mensen die gestudeerd hebben als immunoloog of arts en die andere zaken beweren. Ik denk altijd dat de waarheid dan in het midden ligt en misschien niet zo zwart/ wit is als het door veel mensen geschetst wordt.
Matheno schreef:Ik begrijp eigenlijk niet waarom we nog werken met toegang dmv herstelbewijs of vaccinatie bewijs terwijl de praktijk uitwijst dat iedereen besmettelijk kan zijn.
Dan kan toch beter gewoon alles testen voor toegang worden, gevaccineerd, hersteld of ongevaccineerd?
Spenk schreef:Matheno schreef:Ik begrijp eigenlijk niet waarom we nog werken met toegang dmv herstelbewijs of vaccinatie bewijs terwijl de praktijk uitwijst dat iedereen besmettelijk kan zijn.
Dan kan toch beter gewoon alles testen voor toegang worden, gevaccineerd, hersteld of ongevaccineerd?
omdat je minder besmettelijk bent en amper zorgt voor overbelasting van de zorg.
Matheno schreef:Spenk schreef:omdat je minder besmettelijk bent en amper zorgt voor overbelasting van de zorg.
Maar je bént wel besmettelijk, en ook volledig gevaccineerd geeft geen uitsluitsel op ziekenhuisopname.
Janinevv schreef:Maar alsnog belanden er veel gevaccineerden in het ziekenhuis. Jullie zullen in mijn ogen dan elkaar ook gaan blijven besmetten. Als dat zo is, dan komt het vanzelf wel aan het licht omdat ongevaccineerden straks toch helemaal niks meer mogen met een 2G systeem.
Janinevv schreef:Maar alsnog belanden er veel gevaccineerden in het ziekenhuis.
Citaat:Jullie zullen in mijn ogen dan elkaar ook gaan blijven besmetten.
Citaat:Als dat zo is, dan komt het vanzelf wel aan het licht omdat ongevaccineerden straks toch helemaal niks meer mogen met een 2G systeem.