Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Hier ben ik het heel erg mee eens. Ik vind het niet alleen bekrompen maar zelfs stuitend en hard.
Huertecilla schreef:Ik zie echter niet wat de overheid ánders kan en de pers?? Die rapporteert alleen wat het beste verkoopt.
rien10 schreef:We zijn het er denk ik wel over eens dat Covid 19 je op vele manieren kan raken, het ziek zijn of overlijden van een naaste, het zelf ziek zijn, het verliezen van je baan, het slecht lopen of moeten staken van je bedrijf, het verdriet wat je om je heen ziet. Het raakt ons allemaal. En inderdaad, het is geen wedstrijd. Dus als iemand hier even zijn of haar frustratie van zich af schrijft, is dat wat mij betreft prima.
Echwel schreef:Van je afschrijven is prima, mag, maar trappen naar anderen bv omdat die minder weerstand hebben is niet netjes en wekt toch bepaalde antwoorden op.
Daarbij willen we er allemaal van af, dat doe je niet door maatregelen aan je laars te lappen enz...
Het is moeilijk genoeg ondanks dat de maatregelen in Nederland vrij soepel zijn in vergelijking met landen om ons heen..
Ik snap dat iedereen zijn eigen keuzes maakt om dingen te doen zoals ze zelf willen, echter of dat ons door een pandemie gaat helpen weet ik niet.
Veel zijn toch getroffen door de corona, de een schopt het van zich af en de ander verwerkt het thuis in zichzelf.
Wat beter is durf ik niet te zeggen...
Voor diegenen die verkozen hebben Nederland plus het vangnet wat wij hebben te verlaten, ook dat was een keuze...en soms moet je leven met de keuzes die je maakt..
Of ze nou goed of fout uitvallen...
Echwel schreef:rien10 schreef:We zijn het er denk ik wel over eens dat Covid 19 je op vele manieren kan raken, het ziek zijn of overlijden van een naaste, het zelf ziek zijn, het verliezen van je baan, het slecht lopen of moeten staken van je bedrijf, het verdriet wat je om je heen ziet. Het raakt ons allemaal. En inderdaad, het is geen wedstrijd. Dus als iemand hier even zijn of haar frustratie van zich af schrijft, is dat wat mij betreft prima.
Van je afschrijven is prima, mag, maar trappen naar anderen bv omdat die minder weerstand hebben is niet netjes en wekt toch bepaalde antwoorden op.
Daarbij willen we er allemaal van af, dat doe je niet door maatregelen aan je laars te lappen enz...
Het is moeilijk genoeg ondanks dat de maatregelen in Nederland vrij soepel zijn in vergelijking met landen om ons heen..
Ik snap dat iedereen zijn eigen keuzes maakt om dingen te doen zoals ze zelf willen, echter of dat ons door een pandemie gaat helpen weet ik niet.
Veel zijn toch getroffen door de corona, de een schopt het van zich af en de ander verwerkt het thuis in zichzelf.
Voor diegenen die verkozen hebben Nederland plus het vangnet wat wij hebben te verlaten, ook dat was een keuze...en soms moet je leven met de keuzes die je maakt..
SusanH schreef:Pien ik ben blij met jouw bijdrages in dit topic. Is de enige reden dat ik tot nog toe mee ben blijven lezen. Iedereen heeft recht om gehoord te worden. Deze crisis raakt iedereen.
SusanH schreef:Pien ik ben blij met jouw bijdrages in dit topic. Is de enige reden dat ik tot nog toe mee ben blijven lezen. Iedereen heeft recht om gehoord te worden. Deze crisis raakt iedereen.
Palmera schreef:Echwel schreef:Van je afschrijven is prima, mag, maar trappen naar anderen bv omdat die minder weerstand hebben is niet netjes en wekt toch bepaalde antwoorden op.
Echwel, ik vind je een naar mens, je zit gewoon te trappen.