Vanaf vandaag ga ik mij weer helemaal storten op het afvallen.
Gister wel een stuk gefietst met de halve storm
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maj0 schreef:Wauw wat zijn sommige hier goed bezig.
Hier ook een klein glimlach momentje. Vandaag voor het eerst weer naar de fysio fitness sinds de corona uitbraak. Hiervoor kreeg ik zelf mijzelf nooit in het roei apparaat dus mijn voeten in de voet dingen zeg maar en dan aantrekken dit kreeg ik nu voor elkaar dus waarschijnlijk ben ik ook wat kwijt
Roosch schreef:He jongens.. ehh.. dames.. het is niet altijd hard werken he. Soms moet je de teugels even laten vieren en genieten. Wat heeft het voor zin als je het naar je zin hebt gehad, je even flink hebt laten gaan en vervolgens nog 3 dagen rot voelen hierover? Helemaal niets.
Ga bij jezelf na: was het leuk? Was het lekker? Ja? Goed. En weer door.
Je moet je pas achter de oren krabben als iets het niet waard was. Dat had ik van het weekend. Moest van straf een extra rondje op Foxy van mezelf.
__Sannne schreef:rockwitch schreef:Maar dan kan je toch ook een stuk komkommer pakken. Daar zit toch niks qua calorieën in ofzo.
Oh klopt hoor, ik bedoel alleen maar aan te geven dat je niet altijd toe hoeft te geven aan een hongergevoel. Je lichaam gaat niet kapot van een beetje honger. Als je voldoende kcal binnen hebt zie ik niet in waarom je zo'n honger gevoel niet gewoon zou kunnen negeren.
justkid schreef:Misschien is het de moeite waard om te delen waar en hoe dat proppen, schranswerk etc bij een ieder vandaan komt, wat de triggers zijn etc. En ook de spijt die je van te voren al weet dat gaat komen maar toch geen rem is. Wat zijn de gedachtes die je hebt tijdens zo'n bui etc.
Misschien kunnen we dan tips delen om het te voorkomen of te remmen.
justkid schreef:Misschien is het de moeite waard om te delen waar en hoe dat proppen, schranswerk etc bij een ieder vandaan komt, wat de triggers zijn etc. En ook de spijt die je van te voren al weet dat gaat komen maar toch geen rem is. Wat zijn de gedachtes die je hebt tijdens zo'n bui etc.
Misschien kunnen we dan tips delen om het te voorkomen of te remmen.