Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maris schreef:Ik ben eerst maar eens aan het proberen om 3 maal per dag te eten. Dus zonder tussendoortjes. Valt nog niet mee.
BabiiVeeraa schreef:Je kan je raam verschuiven. Van 12 tot 22 is dus 10 uur eten (en 14 uur vasten). Je zou dan ook van 10 tot 20 kunnen eten, of van 8 tot 18.
Het is wel het makkelijkste om altijd dezelfde tijden aan te houden omdat je dan altijd op 10-14 zit. Maar je zou ook kunnen schuiven met je eetraam. Dat zorgt er wel voor dat je sommige dagen minder dan 14 uur vast en andere dagen juist meer.
Urona447 schreef:Mijn ervaring is dat mijn lichaam zich zo aanpast aan het tijdschema dat ik op andere tijden gewoon geen eetlust had. Dus je zou kunnen kijken of het tijdens een nachtdienst gewoon goed gaat.
Marjo schreef:BabiiVeeraa schreef:Je kan je raam verschuiven. Van 12 tot 22 is dus 10 uur eten (en 14 uur vasten). Je zou dan ook van 10 tot 20 kunnen eten, of van 8 tot 18.
Het is wel het makkelijkste om altijd dezelfde tijden aan te houden omdat je dan altijd op 10-14 zit. Maar je zou ook kunnen schuiven met je eetraam. Dat zorgt er wel voor dat je sommige dagen minder dan 14 uur vast en andere dagen juist meer.
Okee. Dat is een mogelijkheid inderdaad, maar hoe los ik dat dan op met nachtdiensten? Is het een groot probleem als je 2x per maand toch eet in de tijden dat je hoort te vasten?