Tot nu toe staat de wedstrijd er goed voor, hopelijk heb je genoten!
En w.b. De melk, je zou eens kunnen proberen of ze de melk niet koelkastkoud drinkt. Mijn zoontje doet dat wel, erg makkelijk als je onderweg een fles moet geven (durf zelf niet live te voeden in het openbaar).
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-19 08:29
Feyenoord was geweldig. Het eten vooraf, de skybox, en als klap op de vuurpijl kwam er man in pak binnen. Peter brunings( ik had op dat moment geen idee wie het was ). Dat ik de speciale gast voor vanavond was, en dat ik wat van Feyenoord kreeg
Suzanne F.
Geplaatst: 24-01-19 08:33
Wat leuk!!
egnie
Geplaatst: 24-01-19 08:50
Wat een leuke avond hebben ze voor je geregeld!!!!! Hopelijk heb je nu zelf ook beter geslapen. (als je meisje weet net zo'n nacht als gisteren heeft gemaakt.
Ik ben een FV moeder en ik was nooit langer dan een half uurtje bezig incl verschonen en voeden. Hier vielen ze gewoon aan de fles in slaap en konden wij ze snachts zo terug leggen. Dus echt tips kan ik je ook niet geven.
Misschien heel stom en niet leuk maar is het niet een idee dat je man snachts ook al een aantal keren naast je dochter gaat slapen. Ze heeft heel goed door dat er wat aan de hand is en als je straks wel zieker wordt dan is ze al "gewend" aan het feit dat je man haar troost en bij haar slaapt.
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 24-01-19 08:54
Dochter sliep door We kwamen 12 uur thuis toen lag ze te slapen dus slaapzak aan en flesje. En ze kwam half 7 pas weer Mijn man woelt heel veel dus is het niet veilig als hij naast mijn dochter slaapt.