Jeetje Studiemiep, dat is heftig. Maar fijn dat het goed gegaan is!
Amber15, dat zou ik zeker leuk vinden
De Neurostimulator in een ander ziekenhuis zou opzich kunnen. Maar in het begin kan het zijn dat je meerdere keren terug moet voor het afstellen en ik heb pas gebeld met de bokker van de patientenvereniging (Die toen hier had gereageerd) en toen hebben we gekeken welk ander ziekenhuis dit doet en de volgende dichtstbijzijnde is hier meteen een heel eind vandaan. Zou dan evt in een hotel moeten gaan zitten, opzich wel iets om over na te denken. Ben wel bang dat ik dan alsnog een poos moet wachten, want dan kom ik natuurlijk gewoon onderaan de lijst..
Heb iig gisteren contact opgenomen met het ziekenhuis om te vragen of ze al meer weten, degene die er meer over kon vertellen was er niet, maar die belt morgen als het goed is.
Paardrijden raden ze af. Toen ze zeiden dat sporten waarbij je hard kunt vallen niet mogen, heb ik speciaal gevraagd hoe dat zat met paardrijden. Maar, er zijn meerdere mensen met een neurostimulator, die toch gewoon paard rijden. Dus, ik houd het er maar op dat paardrijden wel mag, maar er af vallen niet
Niet meer mogen paardrijden zou voor mij echt vreselijk zijn. Mijn gewicht maakte het niet meer eerlijk om paard te rijden, in belang van mijn paard ben ik gestopt met paardrijden. Toen begon ik met sporten bij de fysio, at gezond, en viel zoveel af dat ik er weer hoop had dat ik zonder schuldgevoel op zou kunnen stappen. Eind 2018/begin 2019 hoopte ik..
Toen kreeg ik galstenen, volgens de artsen kwam dat vaak voor na veel afvallen/anders gaan eten. Na de operatie aan m'n galblaas, kon ik niet meer plassen.
Ik heb zo hard mijn best gedaan om weer te kunnen paardrijden en dan zou dit betekenen dat ik dat nooit meer mag...
Ondertussen ben ik helaas wel weer aangekomen, slechte tijden voor een emotie eter
Maar áls die neurostimulator werkt en ik me weer gelukkiger voel, dan ga ik daar weer 100% voor en als ik dan dat doel bereikt heb, stap ik zeker weer op mijn paard.
Heb het er ook al met de fysio over gehad (daar was ik voor mijn rug), dat ik mogelijk een neurostimulator krijg en ze veel sporten afraden. Maar dat ik heel graag toch zou willen sporten dan. En toen bood hij aan om de Uroloog te bellen, om te vragen of hij mij kan begeleiden met sporten (Fitness dan), waardoor dat toch kan. Hoor nog wat daar uit komt, maar zou dat mogelijk zijn en ik dus idd een neurostimulator krijg, dan gaat hij me helpen.
Bedankt weer voor jullie reactie's!