Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:smurffie schreef:Mensen die 2000 kcal eten en verwachten echt resultaat te zien heb ik mijn twijfels bij hoe serieus je iets wil.
Dit zijn de verstandige mensen die een blijvende verandering willen en geen crashdieet van 1250kcal volgen waarbij je haar uitvalt.
Ladybird schreef:hoeveel spinazie eet jij dat je op 1787 komt
zanakuzies schreef:Ladybird schreef:hoeveel spinazie eet jij dat je op 1787 komt
heel veelmaar is mn hele prakje he, vlees, aardappels en spinazie
maar ik eet ongeveer 300 a 400gr aardappelen en 200 a 300gr spinazie en 150gr vlees
ik heb wel mn vlees even aangepast! ik had verse worst in de planning en dat eet ik echt teveel dus nu gewijzigd naar 1,5 slavinknu zit ik op 1622 kcal
smurffie schreef:Maar weinig mensen hebben zo'n hoog bmr als ze hier opschrijven waarschijnlijk. Alle calculators op internet schalen bizar hoog in. Bmr is rust, een bmr voor een vrouw van 1900? Ik ben benieuwd welke bmr een diëtiste zou geven.
Bedenk je dat iedereen die een extreme verandering in voeding en gewicht doormaakt last krijgt van lichamelijke consequenties als haaruitval. Bij een 5 kilo merk je dat niet, bij grotere getallen is dat normaal ( en zoek daar gerust studies op na, of vergelijk het met bijvoorbeeld de hoeven van je paard. Wanneer er iets goed veranderd aan of voor een lichaam krijg je daar gevolgen van.)
Na krachttraining zorg ik altijd nog voor een eiwitshake voor spier.
Jullie mogen het ongezond vinden, mijn bloedwaarden en lichaamsmetingen zijn beter dan gemiddelde afvallers. Stabiele bloedwaarden bij een gewichtsverlies van 38 kilo zijn bijna onmogelijk maar mij wel gelukt. Alleen bloedsuiker en druk waren laag, iets niet anders kan omdat je lichaam tijd nodig heeft om te beseffen dat het minder hard hoeft te werken.
Kwestie van luisteren naar je lichaam en juiste weg aanvoelen. Als je maar op een gezond leven kunt komen zonder jojo effect of nodige operaties.
zanakuzies schreef:Ladybird schreef:hoeveel spinazie eet jij dat je op 1787 komt
heel veelmaar is mn hele prakje he, vlees, aardappels en spinazie
maar ik eet ongeveer 300 a 400gr aardappelen en 200 a 300gr spinazie en 150gr vlees
ik heb wel mn vlees even aangepast! ik had verse worst in de planning en dat eet ik echt teveel dus nu gewijzigd naar 1,5 slavinknu zit ik op 1622 kcal
IMANDRA schreef:Sorry maar je bent imo echt bezig met bangmakerij en ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik vind dit niet plaats horen op Bokt, waar ook jongere meiden meelezen. Die krijgen compleet het verkeerde idee.. Dus haaruitval is normaal? Kom op zeg.. Dat neigt naar anorexia opmerkingen, sorry.