Lekker naturel eight. mooie lieve look Berdien. Damned. Had niet gedacht dat t echt zou werken.
LadyMadonna
Geplaatst: 25-02-17 16:30
Mee lezer Vind het zo gaaf wat jullie allemaal kunnen.. ik kom meestal niet verder dan een neutrale oogschaduw net wat mascara Gister bij de action twee paletten gekocht, omdat ik eerst wil uit proberen voor ik duur spul koop wat ongebruikt in de kast verdwijnt... Net twee verschillende kleuren per oog gedaan, en dus twee verschillende ogen Feedback is welkom, mijn probleem is alleen dat ik met mijn linker oog nagenoeg niets zie, dus ik moet altijd een beetje tobben...
Wow mooi Kaygee! Echt heel knap gedaan! Lady Madonna: ik vind de foto's te onduidelijk om echt advies te geven , maar ik zou het mooier vinden mocht je het nog net een beetje zachtjes naar boven blenden.
Ik zal dit weekend foto's proberen te maken, maar dat is niet altijd even makkelijk, aangezien mijn ogen nog opgezwollen zijn als ik juist ben opgestaan, en mijn ogen nog eventje 'mooi plooien' nadat ik de plakkers eraf gehaald heb. Maar ooit komen er foto's
Kaygee
Geplaatst: 25-02-17 16:41
LadyMadonna schreef:
Heel mooi kaygee! Hoeveel kleuren heb je hier gebruikt?
8 kleuren maar de groene liggen wel dicht bij elkaar.
Garden of eden Avelien
Fair
Geplaatst: 25-02-17 16:43
Linoleum, mooie look, je kan Mehr goed hebben. Dnt, look alsjeblieft! Joolien, mooie rustige kleuren! dit staat je echt enorm goed. Eight, mooi! Vooral die wimpers, lekker alledaags. En glitter Mooie look Berdien! Ladymadonna, gave kleur! Kaygee, ik ben verliefd! wat een sprekende kleuren en mooie combi!
Ik heb vandaag een look met mijn nieuwe i heart chocolate pallet + de sleek lipstick.
De kleuren van het chocolate pallet zijn super nice! Heel gepigmenteert. Wel aardig wat fall out en ik vond de lichtere kleuren wat minder sprekend. En de sleep lipstick vind ik niets. Ik heb hem nu al 2 uur op en hij plakt nog en droogt heel onregelmatig op waardoor er kleur verschil is. Hij lijkt erg op mijn Kylie jenner Kourt K lipstick.
Laatst bijgewerkt door Fair op 25-02-17 16:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Jemig, ik baal als een stekker! Dat palette is fantastisch! Boterzacht, blenden zichzelf bijna en het pigment... wauw! En nu... nu wil ik meer! Arme, arme portomonee...
Jaaaa iemand die visarte heeft. Zo mooi he op boozyshop was er geloof ik nog 1 in de aanbieding. wel heel mooi hoor, maar om te huilen zo duur
Bedankt voor de complimenten dames. Kreeg in de stad zelfs nog het compliment van mn hoed en dat mn lippen zo mooi waren
Kaygee wauw wat een mooie kleuren weer!!! Echt te gek!
Zo meteen lekker met blauw aan de slag hihi.
donnar
Geplaatst: 25-02-17 18:56
Kaygee, heel gaaf! DnT, ook heel mooi! Voor mij helaas te duur maar het ziet er wel echt heel gaaf uit!
Net bij de etos een nieuw palette gekocht van makeup revolution, even snel aangebracht om te proberen. Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik ervan vind, daarbij zag ik op de foto dat 1 kant wat donkerder is.
Kaygee
Geplaatst: 25-02-17 19:29
Jans schreef:
Kaygee wil je de unicorns unite swatchen?
Had ik vanmiddag toevallig al gedaan
De bovenste rij zonder flits. Met ben ik vergeten:
Onderste rij zonder en met flits
Oooh wauw DnT dat ziet er super uit!!
Donnar ik vind de kleuren heel mooi!
Fair jammer dat de overloop niet zo mooi gebied is. De kleuren zijn wel gaaf.
LadyMadonna mooi hoor zo! Goede foto ook zo met je ogen dicht!