Secricible, vooral in de namiddag, vanaf een uur of vier, als al zijn eten op is. Maar ja, iedereen heeft toch honger dan? Net terug van werk/school maar nog geen etenstijd, dan heb ik ook altijd razende honger!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TrIjNiE__ schreef:Oke, heel erg bedankt voor de tips!Ik ga het allemaal voorstellen
Secricible, vooral in de namiddag, vanaf een uur of vier, als al zijn eten op is. Maar ja, iedereen heeft toch honger dan? Net terug van werk/school maar nog geen etenstijd, dan heb ik ook altijd razende honger!
secricible schreef:Ja, doe ik sowieso al. Bijna theelepel extra in de eerste 10 dagen is het advies en een multi voor de overige elektrolyten. Daarnaast nog extra jodium en slik nu ook kaneel ivm verhoging van insulinegevoeligheid. En voel me echt mega. Alleen met sporten gisteravond wat dizzy, verder heb ik nog nooit zoveel energie gehad. Mijn man was stomverbaasd, normaal om 4u als ik naast hem in de auto zit terug van werk crash ik volledig haha.
Bhriseis schreef:Interessant geklets hier over ingewikkelde ketose-dieten. Leerzaam voor een leek hoor!
Sec, hoe lang moet je volgens deze methode eten?
Trijnie, wow jouw vriend beweegt nogal wat!
gribaldi schreef:Bhriseis, lange dag maar wel sportief! Meer uren in een dag zou wel fijn zijn soms![]()
TrIjNiE__, ten koste van jouw sporten of ten koste dat je hem minder ziet?
Sec, goed bezig
Bhriseis schreef:Wat knap dat je dat zo volhoudt zeg... Waardoor gaat sporten nu opeens zo lekker? Omdat je lichaam heeft 'geleerd' om vet te gebruiken als brandstof?