Lush-verslaafden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saleisha

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 01:29

In een luchtdichte bak, (met t verpakkingsmateriaal, peanuts, wat lush mee stuurt) zodat er geen vocht bij kan komen.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 09:08

In een papieren zakje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-18 09:22

20 keer douchen/badderen op een dag, zsm op maken helpt ook :D

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 09:10

Mag ik me melden?

Van de week heb ik mijn eerste shampoo bar gekocht.
Werkt prima, mijn haar wordt erg schoon maar ook zo droog als stro, niet te kammen daarna..

Welke conditioner gebruiken jullie?
Ook een bar?? Ik vind het verpakkingsarme idee achter de bars wel aansprekend namelijk.

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 10:42

Ik gebruik Veganese als conditioner. Niet verpakkingsvrij, maar wel een heel fijne en lichte conditioner die ik ook wel eens gebruik op de dagen dat ik mijn haar niet was om het toch fris te krijgen.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 11:50

Qua werking is jungle ook erg fijn
Alleen even wennen en opletten dat je niet veel nodig hebt anders ben je in drie keer door dat blokje een

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 18:16

Heeft iemand al de nieuwe 'limited' showergels geprobeerd? Zie dat Grass er ook weer bij zit, die is niet nieuw?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 20:02

Volgens mij zijn ze allemaal niet echt nieuw, toch?
Calacas en Flying Fox sowieso niet iig.

Ik heb twee flessen Calacas ( <3 ) en een fles Avowash besteld. Die laatste nog niet eerder gehad, maar hij ruikt heel lekker. Veel frisser dan ik had verwacht :j

Stirrup

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 21:54

Oehhh ben gek op Lush <3 Heerlijke producten! Baal alleen wel altijd dat ik geen bad heb wanneer ik er shop. :P

Mijn favorieten op dit moment zijn het tea tree water, de boom! toothy tabs en de honey I washed my hair shampoo bar. Vriendlief is ook helemaal weg van de toothy tabs en kalamazoo baard & facewash. :j En oja, de massagebars zijn ook top!

Angels on bare skin vind ik ook heerlijk, alleen heb ik het idee dat het mijn hooikoorts verergerd.. Dus die laat ik even staan voor het najaar. :')

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 11:33

Wat maakt het nou uit of er personeel werkt wat geen Nederlands spreekt? We zitten in 2018, een beetje open staan voor de expats die hier zijn en willen werken mag wel.

Daarnaast is dat ‘actief verkopen’ iets wat vanuit het bedrijf zelf min of meer de norm is dan een uitzondering, dus dat hoort ook wel een beetje bij het brand van ‘Lush’ ;)

Stirrup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 13:13

Ah ja het actief verkopen, vind het zelf wel heel handig dat ze je veel weten te vertellen over de producten, zeker wanneer je iets nieuws wilt proberen. :j En wanneer je zelf lekker wilt neuzen dan geef je dat gewoon aan en dan laten ze je ook gewoon je gangetje gaan.

Had laatst trouwens een verkoopster die dacht dat ik de winkel leeg wilde roven ofzo, althans zo kwam het op me over. Volgde me heel het pand door. Dat was wel een iets mindere ervaring. :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 16:17

Ik wil graag geholpen worden in mijn eigen taal als ik in mijn eigen land ben :)
Als ik door Engelssprekende personeelsleden geholpen wil worden ga ik wel op vakantie naar uk of usa :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 16:38

Keet schreef:
Ik wil graag geholpen worden in mijn eigen taal als ik in mijn eigen land ben :)
Als ik door Engelssprekende personeelsleden geholpen wil worden ga ik wel op vakantie naar uk of usa :)

Dus alle internationale studenten die hier komen moeten maar om komen en op een droog brood gaan zitten bijten?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 16:46

Draai het eens om: als Nederlandse student in het buitenland of expat word je ook geacht om de plaatselijke taal te spreken. En die mensen zullen in Nederland echt niet omkomen hoor. Dat is wel erg zwart/wit gedacht.

Actief verkopen vind ik helemaal prima, ik voel me daardoor ook welkom in een winkel. Maar als ik aangeef dat ik zelf wil rondkijken dan hoop ik wel dat de medewerker dit respecteert en me dus ook echt met rust laat.
Waar ik me ook aan erger is als ik met mijn medeshopper sta te praten over een product en dat er vervolgens een winkelmedewerker tussen schiet om mee te praten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:08

Het zijn bijna nooit studenten, het zijn vaak ervaren Lush verkopers maar ze mogen hier geen managersfunctie omdat ze geen NL spreken. Goedkope topkrachten.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 17:20

Courses schreef:
Keet schreef:

Dus alle internationale studenten die hier komen moeten maar om komen en op een droog brood gaan zitten bijten?

Nee hoor. Maar zover ik weet zijn het geen expats of studenten.

Je kan roeptoeteren wat je wil, maar ik mag gewoon van mening zijn dat ik geholpen wens te worden in mijn eigen taal in mijn eigen land.

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 22:02

Zijn er toevallig nog mensen die binnenkort willen bestellen in de UK?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-18 22:16

xWouter schreef:
Zijn er toevallig nog mensen die binnenkort willen bestellen in de UK?

Ik wil dat sowieso niet meer op me nemen.

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 22:03

Als zoveel producten geprobeerd voor snel vettend haar.
Nu wil ik Lush een kans geven.

Iemand van jullie ervaring met shampoo ivm vet haar?
Graag jullie tips. :j

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 23:01

Lush werkt voor mij niet lekker. Krijg van de shampoo voor “probleem hoofdhuid” juist onwijze jeuk en schilfers en vet haar. De volume shampoo is Oke, maar mijn andere shampoos zijn fijner (ik gebruik van Lush de naked bars)

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 23:23

Voor mij werken Lush shampoos juist wel fijn. Ik gebruik de Montalbano, Seanik of Jason and the Argan Oil. Heb ze alledrie liggen, en gebruik de eerste vooral in periodes met snel vet haar, en de laatste wanneer ik merk dan m'n haar extra verzorging nodig heeft. Daarbij dan ook de Avocado Co-Wash of Big conditioner bar om de week/1x per week.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 02:18

Lush is strippend door de belachelijke hoeveelheid sls en zout. Zou kunnen werken op vet haar... Ik vind het troep.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 08:19

Enige die ik nog af en toe gebruik is rehab.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 08:23

Mijn haar doet het lekker op Daddy-o en Jason and the argan oil.
Maar de laatste moet ik niet voor elke wasbeurt gebruiken en zeker niet zonder een drupje arganolie na het wassen, anders heb ik stro.

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 08:27

x
Laatst bijgewerkt door Yunomi op 18-02-22 23:25, in het totaal 1 keer bewerkt