Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LauraSaskia schreef:Ik draag de laatste tijd ook vaker wat onder mn ogen, afgekeken bij NikkieTutorials. Op mn waterlijn gaat glijden inderdaad, en daardoor lijken mn ogen kleiner. Ik gebruik nu gewoon wat oogschaduw wat ik met een dun (wenkbrauw)kwastje net onder mn onderste wimperlijn aanbreng.
Eight schreef:LauraSaskia schreef:Ik draag de laatste tijd ook vaker wat onder mn ogen, afgekeken bij NikkieTutorials. Op mn waterlijn gaat glijden inderdaad, en daardoor lijken mn ogen kleiner. Ik gebruik nu gewoon wat oogschaduw wat ik met een dun (wenkbrauw)kwastje net onder mn onderste wimperlijn aanbreng.
Hier hetzelfdeleuk voordeel is dat je uit een palette veel verschillende kleuren kunt gebruiken, terwijl ik nooit zo veel potloodjes kocht
_Nelleke_ schreef:Ik wil juist volle wenkbrauwen en heb met touw het gevoel dat ze al snel teveel weghalen.
DnT schreef:Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je je mascara aanbrengt en net op het einde kleven er 2 wimpers aan elkaar
Die probeer je dan met een ander borsteltje weer uit elkaar te halen, maar je eindigt alleen maar met een grotere rotzooi op je wimpers.
Ik was het vanmorgen zo zat, dat ik het maar gewoon zo gelaten heb
DnT schreef:Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je je mascara aanbrengt en net op het einde kleven er 2 wimpers aan elkaar
Die probeer je dan met een ander borsteltje weer uit elkaar te halen, maar je eindigt alleen maar met een grotere rotzooi op je wimpers.
Ik was het vanmorgen zo zat, dat ik het maar gewoon zo gelaten heb
DnT schreef:Nou, ik was al aan de late kant en ik had geen zin om mijn ooglook ook helemaal opnieuw te moeten doen...
Valt gelukkig mee, maar het is niet op zijn mooist
Een naald bij je oog... dat zou ik toch niet zo snel doen.