Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Elk uur controleren ze nu bloeddruk, saturatie, hartslag en temperatuur (heel idioot, al de hele week flink koorts gehad, nu helemaal niet). Dus wordt nu wel goed in de gaten gehouden.
Bloeddruk en hartslag is te hoog. Saturatie is goed, misschien heel iets laag met 91. Temperatuur is goed, zelfs laag (36.2). Over half uur meten ze weer.
_KiMbErLeY_ schreef:Maar he... Misschien een domme vraag...
Maar aangezien je je toch al poedersuiker voelt.... Waarom laat je die blinde darm er dan niet gewoon uithalen? Als die al zoveel last geeft, kan hij er toch net zo goed uitgehaald worden! En je bent toch niet fit, wie weet hoelang het gaat duren voor je je wel beter voelt... Waarom dan niet "maar" nu? Dan ben je er gelijk vanaf!
ElineS schreef:Ik ben benieuwd wat de radioloog in de CT zal zien. Hopelijk niet al te slechte dingen. Ik denk aan je en aan dit topic. Wat maak je wat mee zeg... Voel me nu ineens zo'n klager in mijn topicEn jij me daar maar aansporen, en dan is dit er zelf met jouw aan de hand. Dat zegt genoeg over hoe sterk en dapper en hoe lief jij bent. Zelfs in deze situatie nog aan andere denken en met ze meeleven, terwijl je zelf zooooveel op je bordje hebt. Ik hoop zo dat je pijn minder word. Dat je veel kan slapen, zodat je er minder van mee krijgt. Maar dat word nu wat moeilijker als ze alles om het uur blijven checken.