Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
UhNee schreef:Ik heb jullie advies nodig. Ik heb sinds 3 jaar oorbellen maar nog steeds zijn ze niet genezen. Ik heb er nu zilveren inzitten, maar zelfs nu blijven ze gewoon pussen/bloeden en pijn doen. Ik heb alles geprobeerd. Zeezout, alcohol, sterilon, niks helpt.... Ik ben bang dat het komt doordat ze geschoten zijn.
Nu mijn vraag, is het slim om deze oorbellen eruit te halen, ze dicht te laten groeien en eventueel weer door te laten prikken door de piercer?
Kwal schreef:Ik denk dat Sterilon onnodig is bij normaal helende piercings, die redden zichzelf wel en ik ben van LITHA. Maar een ontstoken piercing of een met vochtbult kan best baat hebben bij Sterilon. Maar dat is mijn mening
Emmaa_ schreef:Vraagje.. Ik heb mijn neuspiercing nu bijna twee maanden en ondanks dat het vochtbultje weg is begint hij nu toch wel echt te ontsteken. Heb hem toen hij begon te pruttelen elke dag braaf gewassen met de zeep die ik mee heb gekregen, maar het werkt niet en hij begint nu echt rood te worden en pijn te doen. Zou het kwaad kunnen om er een druppeltje Sterilon op te doen? Heb echt het idee dat hij even goed schoon moet..
Shenavallie schreef:Kwal schreef:Ik! Sterilon schijnt ook de goede bacteriën te doden en daarom niet bevorderlijk te zijn voor de genezing
Maar de goede bacteriën zijn ook zo weer terug. Je moet het dan ook niet meerdere keren per dag doen, maar slechts éénmaal per dag een druppeltje. Dat kan geen kwaad.