Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanne1992 schreef:Ook nog steeds geen before and after foto's gemaakt. maar denk dat die dan ook meer voor mij zullen zijn haha.
Nog steeds bezig met de 30 days ab challenge, vandaag dag 12 en dus rust dag. Moet zeggen dat ik het het zwaarste vind na een rustdag, dan schieten de aantallen ineens weer omhoog. de andere 2 dagen vallen dan weer mee. Tot nu toe vindt ik de sit ups en de planks het makkelijkst om te doen. De crunches en leg raises vindt ik echt heel zwaar.
_Tara_ schreef:Eigenlijk zou ik ook wel willen gaan fitnessen ofzo maar ik durf niet zo goed... Bij de sportschool waar ik normaal ging, worden alleen groepslessen gegeven. Daar komen dus ook nagenoeg alleen maar vrouwen. Met mannen erbij zou ik me dan toch minder op m'n gemak voelen ofzo...
Thesserd schreef:Ik vind het lastig om te bepalen hoe veel brood ik mag eten op een dag. Moet ik eten tot ik redelijk vol zit, of minder? Het verschilt ook zo per dag bij mij...
Thesserd schreef:Doen jullie die abs challenge op een matje oid dan? Daar zit ik ook altijd beetje mee. Op de grond vind ik te hard, maar op bed te zacht
Goed bezig Moonlight! Niks eten tussen ontbijt en lunch en lunch en avondeten zal mij nooit lukkenik verdeel m'n eten liever. Al wil dat vandaag niet zo goed lukken..
Ik vind het lastig om te bepalen hoe veel brood ik mag eten op een dag. Moet ik eten tot ik redelijk vol zit, of minder? Het verschilt ook zo per dag bij mij...