Bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hoe scheer jij je bikinilijn?

Een streepje
162 (16%)
Ik scheer alles
712 (70%)
Ik laat het gewoon groeien
60 (5%)
Anders
69 (6%)

Totaal aantal stemmen: 1003

joeluna

Re: Bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:43

Als je de haartjes onder de navel epileerd, valt dat dan eigenlijk op?

BerdienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:52

Boself schreef:
Berdien schreef:
Is het niet vreselijk ongemakkelijk om zo met je hele hebben en houden open en bloot voor een onbekende te liggen? Lijkt me vréselijk :=

Tsja, het is wat zij doen he. Die zien de hele dag niets anders. :') Zou je het ook ongemakkelijk vinden voor een gynaecoloog?

Ja écht wel. Terwijl ik rationeel gezien wel weet dat ze niets anders zien en die van mij er best heel normaal uit ziet :') Maar toch. Ik probeer eerst het zelf epileren nog wel een keer. Anders.... nou ja, daar denk ik tzt dan wel weer aan :P

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:59

Aw mijn oksels doen wel pijn :oo

Ik moet er wel bij zeggen dat ik grieperig ben en daardoor allicht extra kleinzerig. Ik had het even geprobeerd omdat ik toch net uit bad kwam. Ik heb ze nu uitgedund, helemaal dat durfde ik niet meer :')

Benen daarentegen voelde ik nauwelijks iets van na een warm bad.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:00

Mijn huid gaat kapot! := Zowel op mijn benen als bij mijn oksels.. Droge huid en epilator is geen goede combi. Hij nam de haartjes ook amper mee dit keer.. De haartjes waren lang genoeg, maar wel heel dun.. Bijna donshaar. Misschien daarom? :(

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:02

Berdien schreef:
Is het niet vreselijk ongemakkelijk om zo met je hele hebben en houden open en bloot voor een onbekende te liggen? Lijkt me vréselijk :=

Ik denk dat het ook een beetje afhangt van wat voor persoon je treft, ik heb me rot gelachen op die stoel :')
Als iemand een beetje leuk kletst heb je het amper door eigenlijk hahaha. Ben er ook erg blij mee!

edit. Heb wel wat schrik van teruggroeijeuk, lijk het nu al te voelen :') had ik bij scheren nooit last van dus dat wordt even spannend :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 09:01

joeluna schreef:
Als je de haartjes onder de navel epileerd, valt dat dan eigenlijk op?

Bij mij niet zo, omdat de andere haartjes op mijn lichaam vrij licht zijn. Alleen onder de navel zijn ze donkerder dus die epileer ik. Zeker als je wat gebruind bent is het resultaat mooi, vind ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 09:01

Creatas schreef:
edit. Heb wel wat schrik van teruggroeijeuk, lijk het nu al te voelen :') had ik bij scheren nooit last van dus dat wordt even spannend :=

Maar juist van epileren/harsen krijg je geen teruggroeijeuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 09:02

Brazilian wax zou ik niet snel doen trouwens. Het kost geld, ik zou daar ongemakkelijk liggen, plus ik vind het resultaat niet lang genoeg mooi. Dan ga ik liever zelf eens die-hard aan de slag met epilator :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 09:32

Kayleigh_ schreef:
Brazilian wax zou ik niet snel doen trouwens. Het kost geld, ik zou daar ongemakkelijk liggen, plus ik vind het resultaat niet lang genoeg mooi. Dan ga ik liever zelf eens die-hard aan de slag met epilator :+

_O-

Ik durf dat gewoon niet :+ Moet mijzelf daarvoor eerst klem zuipen geloof ik...

Maar: Na een avondje bank hangen en rustig aan met de epilator over mijn benen (shalalalala niks te doen, laat ik gewoon ruuuuustig tijdens het tv kijken mijn benen nog eens doen) moet ik wel zeggen: Wauw *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 09:41

Ja het resultaat is wel heel fijn hè! Maar door die verschillende groeicyclus van de haren kan ik binnen een week al opnieuw aan de slag. Weliswaar is er dan geen oerwoud, maar toch. Daarom zou ik brazilian wax een beetje geldverspilling vinden :P

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:10

ik heb ook last van ingegroeide haartjes op mn benen na het epileren, dat gaat m dus niet meer worden voor mij. dan maar scheren, vind ingegroeide haartjes erger dan scheren :')

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:41

Wat is eigenlijk pijnlijker? Epileren of waxen/harsen?

ElsRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 17:23

Ik vraag me af waarom iemand zo'n beroep kiest :') Of ben ik de enige die daar zo over denkt?

Mo0wtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 17:48

ElsRoosje schreef:
Ik vraag me af waarom iemand zo'n beroep kiest :') Of ben ik de enige die daar zo over denkt?

Dat dacht ik ook toen ik daar gister lag :j

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 17:50

PeerAppel schreef:

Ik vind epileren veel pijnlijker dan harsen en waxen maar dat is omdat je er normaal in een halve seconde honderd haartjes eruit trekt in een keer en met epileren gaat het haartje voor haartje.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 17:50

Het is vaak onderdeel van een salon toch? .dus ze staan vast niet de hele dag naar dames hun doos te kijken :')

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 19:01

Mo0wtjee schreef:
ElsRoosje schreef:

Dat dacht ik ook toen ik daar gister lag :j

Dat vroeg ik me af en toen ik het vroeg zei ze dat dat er vanzelf bij is gekomen, inderdaad uitgebreide salon, een been harsen, een bikinilijn, een keer een vraag naar een BrazWax etc

geerte schreef:
PeerAppel schreef:

Ik vind epileren veel pijnlijker dan harsen en waxen maar dat is omdat je er normaal in een halve seconde honderd haartjes eruit trekt in een keer en met epileren gaat het haartje voor haartje.

En je kan soms lastig je huid strak trekken waardoor het pijnlijker is omdat die een stukje mee omhoog komt..

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 19:13

Balen. :') Ik was een trouwe scheerder, ondanks dat ik er een schijthekel aan had. Maar laatst tijdens het shoppen met vriendinnen pakte ik heel dapper en pakje waxstrips, maar uiteindelijk toch niet meegenomen. Thuis vond ik een pakje oude strips. Die geprobeerd op mijn benen en het valt echt onwijs mee. De volgende dag nieuwe gekocht en zelfs die vielen mee. Leek eerst wel op een soort paddestoel met bultjes. 's Avonds waren ze alweer weg. :oo
En nu zijn ze zo glad! <3

Maar als epileren minder pijnlijk was had ik wel zo'n ding gekocht, lijkt me toch iets makkelijker.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 20:05

Net mijn oksels voor het eerst gedaan. Geen enkel probleem. Geen pijn, bloed of bultjes. Vond het wel een gaaf geluid als je m zo'n haartje beet hoort pakken }:)
nu in bad en dan mijn bikinilijn

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 20:35

Haha Benangelique :D

Succes!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 20:55

Sodeju. Bikinilijn geen probleem, maar mijn foef. Au, heel erg au

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 21:09

TMI :')

dietmdb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 21:49

Niks is too much in dit topic :P

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 21:51

De venusheuvel vind ik ook erg pijnlijk Benangelique -O-

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 22:11

My god, wist echt niet dat dat een plek met zoveel zenuwen was...
benen ook maar gelijk gedaan. Onderaan richting de voet en knieholtes waren het gevoeligst maar nog prima te doen. Vh weekend nog een keer, kijken of het dan gladder wordt