Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boself schreef:Berdien schreef:Is het niet vreselijk ongemakkelijk om zo met je hele hebben en houden open en bloot voor een onbekende te liggen? Lijkt me vréselijk
Tsja, het is wat zij doen he. Die zien de hele dag niets anders.Zou je het ook ongemakkelijk vinden voor een gynaecoloog?
Berdien schreef:Is het niet vreselijk ongemakkelijk om zo met je hele hebben en houden open en bloot voor een onbekende te liggen? Lijkt me vréselijk
Kayleigh_ schreef:Brazilian wax zou ik niet snel doen trouwens. Het kost geld, ik zou daar ongemakkelijk liggen, plus ik vind het resultaat niet lang genoeg mooi. Dan ga ik liever zelf eens die-hard aan de slag met epilator
Mo0wtjee schreef:ElsRoosje schreef:Ik vraag me af waarom iemand zo'n beroep kiestOf ben ik de enige die daar zo over denkt?
Dat dacht ik ook toen ik daar gister lag
geerte schreef:PeerAppel schreef:Wat is eigenlijk pijnlijker? Epileren of waxen/harsen?
Ik vind epileren veel pijnlijker dan harsen en waxen maar dat is omdat je er normaal in een halve seconde honderd haartjes eruit trekt in een keer en met epileren gaat het haartje voor haartje.