Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xMyrth schreef:Hij is niet lelijk... Maar wel een crimineel dus van mij blijft'ie af haha
Joolien: waar in je nek bedoel je precies? Onder je haargrens? Dat zou met een sjaaltje weg te werken zijn hahaIk krijg 30 juni een tattoo, maar die zit eigenlijk nét onder mijn nek
XxJustinexX schreef:Ik kom mij weer eens melden, hier welleens gereageerd en mijn tattoo'a geshowed, dat is al een flinke tijd terug zie dat dit alweer een nieuw topic is!
Ik wil een tekst op mijn onderarm laten zetten ik ben hard op zoek naar een artist, iemand een aanrader voor tekst? (Het liefst noordholland) maar verder maakt niet uit het gaat uiteindelijk om de kwaliteit!
Robynn schreef:Dagmar_1995 schreef:Vanmorgen bij Kynst geweest!. Was een beetje twijfelachtig of het nog kon voor mijn vakantie (10 aug) Maar 4 juli had ze nog een plekje, dus dat kan nog mooi dan. Volgende week het ontwerp bekijken, spannend!
Leuk! Spannend!
purny schreef:Wat vinden jullie van een honden of kattenpootje met daaronder de namen van het dier?
Youknowme schreef:Wat een mooie man die crimineel!Nu vind ik sowieso mannen met tatoeages erg aantrekkelijk!
Justine ik raad veerle van tattoo kingdom in alkmaar aan.
Tattoo in je nek vind ik ook heel mooi! Alleen zou t pas doen als je een vaste baan heb.. je kan nu lang haar hebben en voor een baan t in een staart moeten..
27 juni zet in mn tweede tattoo. Een klaver 4 op de voorkant van mn schouder.
arabcarla schreef:Hier nogmaals me tattoo, alleen dan niet in een linkDit is even beter....
[ Afbeelding ]
Oh... en zouden jullie fan willen worden van mijn kleine man, staat in me onderschrift