Verder is het in het begin een kwestie van proeven en leren eten; doe er de eerste weken veel fruit en rozijntjes, tl honing ofzo bij, en na een tijdje lust je ook gewoon magere kwark zonder toevoegingen

Griekse yoghurt heeft ook erg veel eiwitten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bhriseis schreef:Fenne, ik kan er over gelezen hebben, maar je eet toch meer dan drie boterhammen per dag he? Ik ben moe dus misschien lees ik er al heel de tijd over, sorry danOverigens is een week nog niet zo lang, én kan je vocht ophouden etc etc. Voldoende eten is echt belangrijk, zoniet dan kom je net bij.
Spikkel: mocht je de kickbox willen afwisselen is Banish Fat wel eens een leuke work-out. Als je de warming up + 3 circuits doet ben je een half uurtje bezig, en zo raak je de kickbox niet zo gauw beu
Nickyyyy schreef:Ik heb nog wel 1 vraag m.b.t voeding. Is het zo dat je helemaal niet mag/kan snoepen of kan je dit wel beperken tot het weekend bijvoorbeeld? Als er ergens als specifieke informatie staat over voeding zou iemand mij hier naartoe willen verwijzen? Excuses dus als dit al ergens is aangegeven maar er zijn zoveel pagina's al volgeschreven door jullie