Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hannahaapje schreef:zou dat niet een mannen-ding zijn om dat spannend te vinden?

. Ik ben een beelddenker, dus zie alles al letterlijk voor me. Bij Nederlands hebben we het dan over woordspraak, enorm lastig terwijl ik aardig goed ben in Nederlands.
, echt knap hoe je met hem omgaat 

Anoniem schreef:.. beetje vlug, hoef je niet te lang bang te zijn voor veranderen.
en ik zijn droomvrouw was. Dat heb ik direct de kop ingedrukt haha, die rem miste even bij hem 
heb er wel veel zin in
Wij zijn al heel veel jaar samen, maar wij wouden het liefste kopen en dat kon nu pas

mij valt slechts het belangrijkste op, maar hij ziet gewoon zoveel!
kreeg ik opeens een koud stuk deken....maar hij lag wel recht 
vieze fietsen vindt hij ook niet kunnen, dus ik kijk niet raar op als hij weer een fiets staat te wassen hahavuurneon schreef:Haha wel als het te snel gaatdan vlucht ik liever weg
![]()
Hij had iig geen bindingsangst
vuurneon schreef:Er is een verschil tussen kennis maken en gelijk de liefde verklaren in 1 dag hahaha

dus o wee als ik zo maar even iets erin leg want die hoek is voor dat, die voor dat etc. Hij is ook vaak goed voorbereid; heeft eerst op google earth gekeken hoe de weg ergens naar toe is bv. En hij heeft door de hyperfocus een geweldig geheugen voor bepaalde details; hij weet vaak wel waar wij langs zijn gekomen als wij een stad bezoeken, terwijl ik hopeloos zou verdwalen

. Dat ene gebouw of dat ene detail en daar moet je langs , mijn moeder helemaal in de stress en ik loop zo de goede kant op