Zo'n remover potje kun je ook proberen, maar ik zweer echt bij de peel off
__denise
Geplaatst: 23-05-13 14:52
Ik gebruik maar 1 wattenschijfje, haal ik uit elkaar (binnenkant haal je eruit), scheur ik in 10/12 stukken en dan doordrenk ik dan met remover. Leg ik op de nagel en dan na minuut (of twee) eraf trekken. Meteen er vanaf (alleen sandtexture blijft nog zitten etc). Met de binnenkant van het schijfje haal ik nog gemiste randjes weg
Eline, ik heb nu die jolly jewels op (wel met effe lak eronder) en die zit er nog heel goed op hoor. Al ruim twee dagen en geen stukje eraf, geen krasjes niets.
Nova3
Geplaatst: 23-05-13 15:02
Ik heb ook zo'n potje, gaat best goed maar moet er alsnog 5 minuten met m'n vinger inzitten
Peeloff vindt ik heel erg lastig.. Heb zo de neiging om het er altijd af te trekken
Mm, dan zal ik die jolly jewels toch eens moeten aanschaffen!
De peeloff vind ik verschrikkelijk, laat altijd veel te snel los bij mij aan de hoekjes.. Voor glitternagellak gebruik ik meestal het removerpotje en anders laat ik idd de watjes met remover even intrekken op de nagel
Mooi lakje! Ik heb niks van Essie, vind ze erg duur en ik kan prima vooruit met andere, goedkopere, merken.
Ik heb er voorlopig ook maar 2 van essie maar ik vind het wel fijn als ik op vakantie ga oid. Mijn vriend vind er niets aan dat ik dan elke dag mij nagels ga lakken, en deze blijven echt heel lang mooi!
Ik heb nu de blauwe op. Kan zo even niet meer op de naam komen. Tiffany? Hij moet er af slijten want ik heb even geen nailpolish remover. Lekker lelijk en onverzorgd.
Ik heb nagelstickers van de action gekocht, ben erg benieuwd Kost geen drol dus daarvoor kan ik het proberen
Skessa_
Geplaatst: 23-05-13 17:57
Euhh wel ff Topcoat gebruiken anders vliegen ze er na een half uur af
Ekeif96
Geplaatst: 23-05-13 18:03
Skessa_ schreef:
Euhh wel ff Topcoat gebruiken anders vliegen ze er na een half uur af
Als het niet binnen 3 seconden is Beste is trouwens om dan niet een sneldrogende top coat te gebruiken (is vaak net iets te dun) Maar bijv. een gel look top coat, deze is net iets dikker dus dan blijven bij mij de stickertjes vaak net iets beter zitten
Ik vind essie over het algemeen helemaal niet zo fijn . Lak is meestal te dun, houdbaarheid verschilt dan per lakje, maargoed dat is bij elk merk. Lichte kleurtjes strepen over het algemeen heel erg. Kwastjes van de NLse essies zijn net zo breed als mn duimnagel, dus daar kan ik echt helemaal niks mee ... Zitten wel érg gave kleurtjes tussen! Stond er van het weekend met 1 in mn handen, errug gaaf! Ga niet zeggen welke, want denk dat Anc dan een rolberoertje krijgt
Jij spoort niet Die wás oorspronkelijk van mij he, blij dat ik die heb kunnen droppen Nee, Cute as a button.. Die is echt heeeeel anders in het echt dan op haar swatches! Bij Kalisvaart knalde die er echt als een roze uit, bij Anc dacht ik dat-ie veel meer zalmig was... Maar hij is gaaf! Kalisvaart verkoopt trouwens ook OPI nu, 14,25
ik heb van de week jinx van OPI gekocht. het is een rood/goude liquid sand naggellak en hij is zo mooi! Dus voor mensen die nog twijfelen, echt kopen! En je gebruikt geen topcoat, en toch zit hij er nar 4 dagen nog chiploos op.