Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Destino schreef:Ik denk wel dat het normaal is? Anders ben je net zo'n stampende olifant?
phormicola schreef:Ook een hypermobieltje?
Raponsje schreef:Na dit advies ben ik even helemaal klaar met bokt.
Vandaag een stuk of 10 haat pb's gekregen dat ik zogenaamd weer een dikke mensen hater ben, dat ik niet meer moet posten als er voedingsadvies geplaatst word omdat mijn advies niet leuk is om te horen
(terwijl ik dan juist weer van andere mensen het topic per pb krijg en vragen of ik mijn mening daar wil posten), mensen die boze pb's sturen omdat ze me een tijd geleden gepbt hebben voor een gratis op maat gemaakt voedings schema en niet beseffen dat ik 50 uur per week werk en verzuip onder de pb's die ik dagelijks ontvang en mensen die denken dat ik mijn opleiding bij een pak weightwatchers koekjes heb gekregen.
RoosG schreef:Zonde raponsje, ik vond het heel erg veel toevoegen aan het topic! (Wil je je tumblr geven? snap best als je dat prive wilt houden hoor!)
Wat doen jullie met douchen? Doen jullie dat direct na het sporten of even later? Ik hoorde iets over nazweten als je direct gaat douchen...
Raponsje schreef:Wat? Haat Pb's? Uit dit topic? Dat hoop ik niet! Dat geloof ik ook niet eigenlijk.., iedereen is altijd zo positief over jou RaponsNa dit advies ben ik even helemaal klaar met bokt.
Vandaag een stuk of 10 haat pb's gekregen dat ik zogenaamd weer een dikke mensen hater ben, dat ik niet meer moet posten als er voedingsadvies geplaatst word omdat mijn advies niet leuk is om te horen
(terwijl ik dan juist weer van andere mensen het topic per pb krijg en vragen of ik mijn mening daar wil posten), mensen die boze pb's sturen omdat ze me een tijd geleden gepbt hebben voor een gratis op maat gemaakt voedings schema en niet beseffen dat ik 50 uur per week werk en verzuip onder de pb's die ik dagelijks ontvang en mensen die denken dat ik mijn opleiding bij een pak weightwatchers koekjes heb gekregen.
Nee, ik ben er op dit moment echt even helemaal klaar mee.
Ik ga weer lekker tumblr-en.
Alle dames in dit topic heel veel succes en echt allemaal doorzetten.
"Why choose failure when succes is an option?" zoals Jillian zei.
Berdien schreef:Pas op met op je tenen springen. Op deze manier houd je je kuitspier korter en kun je hier eerder kramp in krijgen of achteraf ergere spierpijn. Voet afrollen (zowel van hak naar teen, als teen naar hak) is altijd erg belangrijkJa ik spring ook op m'n tenen hoor, ik kan dat echt niet op platte voeten. Dat dreunt het hele complex doorDoe alles ook gewoon op blote voeten, vind dat wel net zo prettig.
Ilse schreef:63 pagina's binnen 6 dagen, dus wees gewaarschuwdAl 63 pagina's voorbij en ik zie dit topic nu pas
Ik ben in elk geval helemaal enthousiast, net allemaal voor en na foto's bekeken en dat wil ik ook!
Ik begin dus zometeen met de eerste dag