30 Day Shred (Jillian Michaels)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:20

Aaah Raponsje wat ontzettend jammer. En wat typisch bokt weer.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:26

Destino schreef:
Ik denk wel dat het normaal is? Anders ben je net zo'n stampende olifant := ?

*D :j Haha!

Hmm nouja ik vind het niet zo rampzalig.

Jammer inderdaad Rapons. Ik zou eigenlijk denken dat het je het niet aan moet trekken, maar goed via PB is ook wel erg vervelend en laag.

Als ik mijn doel haal, weet ik wat ik ga bestellen: :o
http://media.victoriassecret.com/produc ... 355434.jpg

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:28

Ja ik spring ook op m'n tenen hoor, ik kan dat echt niet op platte voeten. Dat dreunt het hele complex door := Doe alles ook gewoon op blote voeten, vind dat wel net zo prettig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:28

Heel jammer Raponsje -O-, ga met de rest hier mee.

Zo, weer gedoucht. Morgenvroeg naar de fysio, dan een uurtje naar school en morgenmiddag een uurtje paardrijden. En dan morgenavond lekker weer shredden :j, dan houd ik het een beetje verspreid :)

phormicola schreef:
Ook een hypermobieltje? :))

Ja :Y), nouja, ik heb een bindweefselafwijking (Ehlers Danlos, hypermobiliteitstype), daardoor dus ook heel hypermobiel en snel dingen uit de kom :P

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:29

Wat jammer Rapons, ik deel de mening van mijn voorgangers, je tips hier ervaar ik als nuttig! :j

Mooie beloning voor je doel Loes ;)

Ik heb de filmpjes van de 30 day shred gedeeld met mijn sportinstructrice, wat andere ideeën voor nieuwe oefeningen!
Volgende week maandag begin ik, ben onverwacht drie dagen vrij vanuit school :D

_joellover_

Wat onwijs jammer Raponsje! Veel succes nog met je zwangerschap.
Net dag 2 level 1 achter de rug, heb een aardige tomaten kop!

Rebel_Jits

Heel jammer Raponsje. Geniet van je zwangerschap!

Level 2 ga ik nog niet bekijken, dat doe ik dag 8 of 9 pas. Anders durf ik straks niet meer :o
Inmiddels hou ik de cheat-pushups (op de knieën) aardig goed vol, dus morgen ga ik de normale proberen.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:33

Zonde raponsje, ik vond het heel erg veel toevoegen aan het topic! (Wil je je tumblr geven? snap best als je dat prive wilt houden hoor!)

Wat doen jullie met douchen? Doen jullie dat direct na het sporten of even later? Ik hoorde iets over nazweten als je direct gaat douchen...

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:34

Ik ga eender deze dagen hier mee beginnen!! Ben benieuwd!

Raponsje schreef:
Na dit advies ben ik even helemaal klaar met bokt.
Vandaag een stuk of 10 haat pb's gekregen dat ik zogenaamd weer een dikke mensen hater ben, dat ik niet meer moet posten als er voedingsadvies geplaatst word omdat mijn advies niet leuk is om te horen
(terwijl ik dan juist weer van andere mensen het topic per pb krijg en vragen of ik mijn mening daar wil posten), mensen die boze pb's sturen omdat ze me een tijd geleden gepbt hebben voor een gratis op maat gemaakt voedings schema en niet beseffen dat ik 50 uur per week werk en verzuip onder de pb's die ik dagelijks ontvang en mensen die denken dat ik mijn opleiding bij een pak weightwatchers koekjes heb gekregen.

Die mensen zouden zich zeer zeer zeer diep moeten schamen!!!! Wat een idioten!! -:(- :r

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:35

RoosG schreef:
Wat doen jullie met douchen? Doen jullie dat direct na het sporten of even later? Ik hoorde iets over nazweten als je direct gaat douchen...

Ik wacht een half uurtje en ga dan douchen. Inderdaad voor het nazweten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:36

RoosG schreef:
Zonde raponsje, ik vond het heel erg veel toevoegen aan het topic! (Wil je je tumblr geven? snap best als je dat prive wilt houden hoor!)

Ik wacht van 10 minuutjes, maar dat is meer even wat drinken enzo :j. En dan lekker douchen :)

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:37

Ik zweet geloof ik niet zo hard van de shred. Wel wat, maar nazweten zie ik echt niet gebeuren hoor :)! Maar bij echt zweten ga ik inderdaad pas douchenna een tijdje.

Mijn sokken gaan ook uit hoor. Heerlijk op blote voeten!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:37

Ik wacht ook een minuut of 10-15. Even op adem kopen, wat uitlopen, water drinken en dan als ik weer op temp en adem ben dan lekker douchen :j

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:47

Dag 9 in de pocket! Ben van 4kg naar 2,5kg gegaan in de hoop dat m'n bloedsuiker stabiel zou blijven. Dat is gelukt, maar ik heb ook geen druppel gezweet, heb niet het idee dat ik ook maar iets heb gedaan :')
Morgen 3kg pakken en daarna heel snel weer naar 2,5 want dan ben ik alweer klaar voor level 2. Dames: Die ZUIGT :=

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:49

Mmmm laptop wil niet erg meewerken....

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:50

Nou, heb om half 7 gegeten maar nog steeds een vol gevoel van mn stamppot boerenkool! :o

Naja, zo toch maar beginnen want anders komt het er niet meer van. Hopelijk komt het niet omhoog :P

Wat suf dat Raponsje zo wordt ge-haat-pbt?! Echt laag. Ze bedoelt het toch allemaal goed? Ik vind je geen dikke mensen-hater hoor :D Juist heel goed die adviezen!

Na het sporten wacht ik ook altijd eventjes, anders sta ik te hijgen onder de douche en vind ik douchen veeeeeeels te warm. Dus even 10 minuutjes zitten en dan douchen ja!
Ik heb trouwens 1.5 kg dumbells, maar mijn armen worden nog niet echt sterker hoor... Die push ups en squats (?) lukken nog steeds slecht!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:50

Ik snap ook niet waarom er zo wordt gehaat op Rapons, vind het ook zeer laag. Ik zou graag weten wie dat allemaal zijn.

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 21:52

Ik doe t gewoon op sportschoenen. Onder ons appartement zit de berging en daar woont niemand. En boven ons woont een vrouw met een kind dat vaak keihard door de kamer (en dus over ons plafond) heen rent, dus dit is mijn manier van 'wraak' :P

Raponsje erg jammer en triest zeg! Echt zonde dat je gaat!

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:02

Nee, Raponsje, verlaat ons niet! :( Je adviezen zijn juist zo heerlijk nuttig en informatief, ze voegen echt onwijs veel toe aan dit topic. :j Hopelijk kom je na je ''boktbreak'' weer terug!

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:09

Hmm, wat jammer om te lezen Raponsje.. Echt heel zonde dat een groepje het 'verpest' voor een boel anderen die jou en je adviezen wel serieus nemen en op prijs stellen. Ik heb begrip voor je keuze, maar hoop stiekem wel dat je terug komt omdat ik je uitgebreide berichten/advieze erg waardeer. :)

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-13 22:11

Raponsje schreef:
Na dit advies ben ik even helemaal klaar met bokt.
Vandaag een stuk of 10 haat pb's gekregen dat ik zogenaamd weer een dikke mensen hater ben, dat ik niet meer moet posten als er voedingsadvies geplaatst word omdat mijn advies niet leuk is om te horen
(terwijl ik dan juist weer van andere mensen het topic per pb krijg en vragen of ik mijn mening daar wil posten), mensen die boze pb's sturen omdat ze me een tijd geleden gepbt hebben voor een gratis op maat gemaakt voedings schema en niet beseffen dat ik 50 uur per week werk en verzuip onder de pb's die ik dagelijks ontvang en mensen die denken dat ik mijn opleiding bij een pak weightwatchers koekjes heb gekregen.

Nee, ik ben er op dit moment echt even helemaal klaar mee.
Ik ga weer lekker tumblr-en.

Alle dames in dit topic heel veel succes en echt allemaal doorzetten.
"Why choose failure when succes is an option?" zoals Jillian zei.
Wat? Haat Pb's? Uit dit topic? Dat hoop ik niet! Dat geloof ik ook niet eigenlijk.., iedereen is altijd zo positief over jou Rapons :j Jammer dat je ons niet meer van goede adviezen kunt voorzien doordat sommige bokkers je zulke Pb's sturen.
Ben dan wel benieuwd wie dat zijn..
Al met al is het hartstikke zielig dat mensen je een 'dikke mensen hater' noemen en zulk soort dingen naar je hoofd gooien. Ik vind dit heel erg jammer, want volgens mij had iedereen (hier) altijd superveel aan jouw advies! Succes met je zwangerschap en ik hoop stiekem dat je gauw weer terug komt.

Berdien schreef:
Ja ik spring ook op m'n tenen hoor, ik kan dat echt niet op platte voeten. Dat dreunt het hele complex door := Doe alles ook gewoon op blote voeten, vind dat wel net zo prettig.
Pas op met op je tenen springen. Op deze manier houd je je kuitspier korter en kun je hier eerder kramp in krijgen of achteraf ergere spierpijn. Voet afrollen (zowel van hak naar teen, als teen naar hak) is altijd erg belangrijk :j Maar snap het gedreun ook wel.. Heb je een gehorig huis/appartement dan?

Ilse schreef:
Al 63 pagina's voorbij en ik zie dit topic nu pas :')

Ik ben in elk geval helemaal enthousiast, net allemaal voor en na foto's bekeken en dat wil ik ook! :D
Ik begin dus zometeen met de eerste dag :))
63 pagina's binnen 6 dagen, dus wees gewaarschuwd :+ Maar welkom! Succes met dag 1!

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-13 22:14

Pff ik snap het echt niet.. Wie zou Raponsje nou kunnen haten?! Ik snap t echt niet..

Maargoed, weer on topic:
Heb zojuist een poging tot dag 6 gedaan, maar moest overgeven tijdens het shredden :r Dat kwam heel onverwacht, dus verdere details houd ik voor mezelf :+ Al met al heb ik verder alleen de kracht dingen gedaan en niet de jumping jacks e.d. want dat vond mijn maag niet goed.
Dus dag 6 is gedaan, echter niet zoals het hoort..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:14

Neuh, niet heel gehorig. Doe de sessies ook op mijn ietwat hoogpolige vloerbedekking dus dat scheelt. Maar het is een appartementencomplex uit de jaren 60 en ik woon op de bovenste verdieping. Probeer er ook wel op te letten hoor, het dreunt niet heel hard door maar het voelt zo... zwaar. Bovendien weet ik ook niet hoe het door klinkt beneden :)) Better safe than sorry.

Zal morgen proberen meer 'gewoon' de jumping jacks etc te doen in plaats van op mijn tenen/voorvoet.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:22

Joepie net dag 4 gedaan :D Jumping Jacks worden nog eens een eitje (en daarna de rest hopelijk ook :=)

He rapons wat jammer!!
Nou het gaat wss om het topic: ik ben te dik, nou en! Ik zag het eerder deze week langs komen en gaat voornamelijk over mensen die te dik zijn en boos worden als iemand daar commentaar op geeft.. En daar reageerde raponsje op, wat niet in dank werd afgenomen ;) er liep toevallig nog zon topic over hoeveel gewicht een paard max konndragen, daar werd ook boos gereageerd als iemand zei dat ze die persoon te zwaar vonden.. Maar dacht dat t dat eerste topic was ;)

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 22:30

Raponsje, wat vervend en jammer zeg! Ik was juist erg blij met jouw nuttige posts en adviezen, bedankt daarvoor!

Voor iedereen die vandaag weer geshred heeft, goed bezig! Ik heb zojuist dag 7 gedaan! *\o/* dit weekend overstappen naar level 2, ben benieuwd! Het gaat me steeds iets makkelijker af, maar heb nog steeds wel momenten dat ik het even moeilijk heb!
Spierpijn heb ik trouwens niet veel last meer van. (gelukkig!)