Ben net eens gaan spieken in je profiel (of je echt wel van het andere geslacht bent) omdat weinig mannen daaraan zouden denken.
LiVetime, ik hoop met je mee dat de volgende chemo niet zo misselijkmakend zal zijn.
Duimen maar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rea schreef:Weet je wat ik leuk vind; dat Th0mas met zoiets vrouwelijks als wenkbrauwenspul komt aanzetten.
Ben net eens gaan spieken in je profiel (of je echt wel van het andere geslacht bent) omdat weinig mannen daaraan zouden denken.
LiVetime, ik hoop met je mee dat de volgende chemo niet zo misselijkmakend zal zijn.
Duimen maar
RM94 schreef:toch kleine blije berichtjes hierhelemaal fijn
Ik hoop dat het nu beter gaat ze weten dat je extreem reageerde op de medicijnen en je krijgt een maagbeschermer dus het gaat nu gewoon goed ik duim heel hard
Th0mas schreef:rea schreef:Weet je wat ik leuk vind; dat Th0mas met zoiets vrouwelijks als wenkbrauwenspul komt aanzetten.
Duimen maar
Tja bij mij is dat ff wat anders dan meeste mannen...
rea schreef:Nog beter, Th0mas, jij bent niet bang van make-up !
En zoals vaak zijn de betere kappers en visagisten Mannen
LiVetime schreef:Ben blij met de pet Blokje!! Hij is vanochtend aangekomen.
Dankjewel!! Hij zit fijn![]()
Ben een beetje een wrak vandaag. Zie erg op tegen de tweede chemo van volgende week.
Ben erg bang dat ik weer zo ziek ga worden en wat de bijwerkingen nu weer zullen zijn.
Maar ja, ik lig nu weer heerlijk op 'mijn' bed op stal. Muts op, sjaal om, verwarming lekker aan.. dekentje over..