martinique schreef:Lady_M, maar hij dan? Voor hem moet het toch ook lastig zijn? Ik kan ook moeilijk nee zeggen. Jullie zullen goed moeten prsten.. En het hem misschien vertellen op de momenten dat je het erg moeilijk hebt.
Nou ja, hij heeft er veel minder moeite mee. Sowieso heeft hij die behoefte een stuk minder, ik vlieg na een maand zonder sex gewoon tegen het plafond op. Hij ziet leuke dames niet eens, omdat hij gewoon gek is op mij. Ik ben ook weg van hem, maar ik kan me nog steeds seksueel aangetrokken voelen tot anderen. Hij zet dat knopje gewoon uit laat maar zeggen...
rensiepensie schreef:En Lady_M, ik begrijp je volledig. Nietalleen de seks maar ook het feit dat je behoorlijk uit elkaar groeit in 3 jaar tijd spelen de ik mee. Als jullie echt niet uit elkaar willen zal 1 van jullie de concessie moeten doen om iets op te geven. Kan hij niet in NL blijven?
Hij heeft de afgelopen 2 jaar hier gewoond, en nu is voor het eerst in 5 jaar een baan vrijgekomen bij het bedrijf van zijn familie, dus hij wil gewoon die kans pakken, en ik vind dat die dat vooral moet doen

Ik vind het zo fijn dat je hier zonder veroordeeld te worden je verhaal kan doen, gewoon een plekje met 'gelijkgestemden', die begrijpen dat het soms echt moeilijk is om [vul hier random ding in] te doen, en dan niet komen met opmerkingen als 'maar je moet het gewoon DOEN!'. Gewoon die juiste verhouding tussen begrip en wel die schop onder je kont ook