Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chiave

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 20:17

Ook nog in je arm? Weet je of er een kraantje op blijft zitten, @Shirley?
Ik moet morgenvroeg 11:10. Vreselijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 20:24

Sterkte ermee Radetski :(:) , je bent nu dus haar mantelzorger wat?

Succes morgen Joop! , mijn enigste ervaring met een infuus viel mee. En ik heb geen angst voor naalden dat scheelt ook wel , en daarom doneer ik mijn bloed sinds kort :)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 20:25

Je kunt het of in je arm (binnenkant van je elleboog) of in je hand krijgen.
In de hand vind ik erg pijnlijk en ongemakkelijk, in je arm niet.

Het zal alleen een naaldje zijn, uiteraard met een kraantje, anders loop je leeg ;)

Ik ga heel erg aan je denken morgenochtend, beloofd :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 20:33

Pff ik heb oorlog met blik snert ^) , lipje knalde eraf en nu aan de schnitzel met kaiserbroodje ja het hoofdgerecht heeft oorlog :)) Morgen haal ik een blikopener en ga hem lekker doorboren met dat scherpe randje hij gaat het uitgillen ~~}>

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 21:14

Ik krijg stuiptrekkingen hier van naald in je hand. Vannacht slaap ik vast niet of ik hang kostend boven de pot.

Maar dankjewel. :)

Oh. Ik heb nog een blik staan. Ik heb ook zin in snert, maar heb helaas vanmiddag frietjes gegeten. Beloon mezelf morgen na mm prikkie wel met snert.

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 21:20

Pfff... Ik voel me echt onzeker... Een meisje werd laatst heel erg boos op mij omdat ik zei dat we even kon bellen als ze niet naar school ging... En toen heeft ze me helemaal uitgescholden via whatsapp, en ook mijn nummer doorgegeven en die mensen hebben me vervolgens uit zitten schelden vanwege mijn uiterlijk. Ik heb daar al erg moeite mee maar nu voel ik me echt poedersuiker... (nee ik zit niet op reacties te wachten als 'maar jij bent vet mooi', want ik zit er echt mee... Dus niet alleen om aandacht te zoeken mochten jullie het afvragen)

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 13:48

Ja ben nu haar mantelzorg ongeveer. Maar oh wat zal ik blij zijn dat ik werk zal hebben en niet elke dag het gemiep moet aanhoren! Schat van een vrouw maar pfff als je niets goed doet dan zakt de moed in je schoenen! En als je dan nog een zus hebt die niet wilt zorgen in het weekend. Ik zie op het moment me vriend enkel in het weekend. Me vader is van het weekend weg, wat al langer vast ligt. Zegt me zus simpelweg. Heb ik geen tijd voor van het weekend. Daar gaat me weekend.. :-(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 21:13

Hoe ging het JoopC?

:(:) Mila11 wat super rot , en wat gemeen :(

Radetski ja kan het begrijpen , mijn gezonde moeder is in 1 huis wonen ook vreselijk geloof dat het ook wel wat je leeftijd is..

Goh al een jaar terug dat mijn galblaas eruit gehakt is (jaar en 1 dag :') ) , oh wat voel ik me nog steeds vrij zonder dat stomme ding :P

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:58

Ja zeker is het de tijd. Ik wil het nest gewoon verlaten, het is wel in zicht maar oooh wat kijk ik er naar uit!
Maarja, dan je zo je best te doen. Kwets ze je nog! Mijn vorige relatie is gewoon verschrikkelijk geweest, nadien nog heel hard gestalkt geweest. En nu geeft ze me altijd het gevoel dat ze onze relatie de grond in boord, het kwetst me zo hard! Ze vindt het niet goed dat ik daar werk zoek. Ze vindt het niet leuk dat ik naar Nederland verhuis. Ze vindt het allemaal te ingewikkeld met de ziekteverzekering, toen me zus in Nederland ging werken, Ohja, als je dat werk graag wil doen. Moet je dat doen ba bla bla... Nu heeft ze ook een Nederlandse vriend, 2 weken samen. Al haar spullen verhuisde naar zijn huis.. niet meer thuis geslapen. Ik kom elke zondag avond of maandag voormiddag netjes thuis. Terwijl ik geen werk heb en alle tijd heb zal ik maar zeggen. Maar ik, oh oh wat een drama.

Dan heb ik ook geen diploma, moeilijk werk vinden. Ik super hard me best doen voor werk te vinden. Volgens haar niet goed genoeg. Doe bijna elke dag wel 5-10 sollicitaties de deur uit.

Als er mensen vragen hoe het met haar kinderen gaat.
Me broer, ja super. Heeft 2 kindjes, goed vrouwtje.(Woont 20 minuten van huis)
Me zus, ja super, heeft nieuwe vriend, trouwt in september. Wonen samen.( 15 minuten van huis)
Ik, ja goed denk, heeft een vriend maar woont wel helemaal in zuid-holland (precies 35 minuten hier vandaag)

Ik woon net over de grens, Essen ( grens bij roosendaal)

Zo wat een verwarrend verhaal.. sorry ervoor!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 17:29

Allemaal heel veel sterkte en succes.

Nadat ik hier een poosje niet meer ben geweest meld ik me weer want zit niet helemaal lekker in mijn vel. Langer verhaal komt nog wel een keertje. :)

crazygirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-14 23:03

Nog een mooie zin gelezen, hopelijk kan het enkele opbeuren :)
Is wel frans "Se contenter de peu et jouir de chaque chose"

Vertaald komt het op dit neer:
"Blij zijn met het weinige en genieten van elke gebeurtenis"

Ik geef iedereen een dikke knuffel! Of je die nu kan gebruiken of niet, een knuffel doet (ovlgens mij haha) altijd plezier :)

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 19:20

Ik schop het topic even om hoog omdat ik echt even van me af moet praten...
Vanochtend begon de dag al niet lekker. Ik had autorijexamen maar ik mocht niet afrijden omdat eenmaal daar aangekomen ik erachter was gekomen dat ik mn ID niet bij me had... Dag 225 euro en dag kans op slagen. Volgende leukigheid was dat ik een black out kreeg op een belangrijk wiskunde examen en ik nu waarschijnlijk niet hoger heb dan een 2,5. En als klap op de vuurpijl zegt de jongen waar ik nu al een tijdje mee flirt en ik toch verlieft op ben geworden dat hij mij eigenlijk nog te jong vind (hij is bijna 24 en ik wordt 2 juli pas 18)...
Ik voel me volledig klote nu |(

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 08:04

Heel veel sterkte meis!
kan je je geld niet terugkrijgen?
misschien valt de toets nog wel mee, en kan je hem anders niet herkansen?
en wat de jongen betreft: :+: :(:)

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 12:11

Geld terugkrijgen gaat em niet worden... Dat kan simpelweg niet. De toets ga ik herkansen en de jongen ben ik aan het ompraten, hij had een beetje 'incouragement' nodig ;) En als het niet lukt weet ik tenminste hoe mn eerste gebroken hartje voelt :')
Zie het leven al weer zonniger in vandaag, gister was echt een baaldag. Thanks gerlindie, precies wat ik even nodig had vanochtend, even een frisse kijk op dingen!

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 00:14

Ik kom toch nog even aankloppen hier... Moet even mijn hartje luchten :D

Waarschijnlijk is het gewoon tijdelijk (moment van de maand ;) ), maar de laatste dagen voel ik me zo alsof ik nog niets bereikt heb in mijn leven. Ik heb dromen en doelen, maar ik heb het gevoel dat ik niets doe om ze waar te maken... Ik ben jaloers op andere mensen die zo gelukkig lijken met hun vriendinnen, ik voel me zo alleen soms (ik heb ook wel vriendinnen, maar niet zo'n écht goede vriendinnen, waarmee je alles samen doet...). En dan denk ik dat dat aan mij ligt, ik voel me asociaal... Het feit dat ik zit te huilen voelt als mijn schuld, omdat ik er niets mee doe, maar ik weet niet hoe ik er iets kan aan doen...
Normaal zet ik dit soort dingen niet snel online, maar het is toch een gevoel dat vaak terugkeert, en ik word er zo ontzettend verdrietig van....

Sorry als dit verhaal wat onduidelijk klinkt, maar het helpt me een beetje om te kalmeren :)

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 00:36

Je hebt PB!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 00:45

:(:) Voor ieder die hem gebruiken kan jongens

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 07:37

ik heb nu bijna geen tijd om te reageren maar iedereen alvast een dikke knuffel!

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 07:48

Tja, ik ben Christen, en ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik ga het toch zegen:

je bent nooit alleen, er is altijd nog een God die vreselijk veel van je houdt en die altijd bij je is :+:

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:37

Zonnige nieuwe dag vandaag! Alles donker van gister de deur uit :D

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-14 10:40

Ieder huisje heeft zijn kruisje en het gras is niet altijd zo groen als het lijkt Iolanthe ;)
Hoe voel je je nu naar een paar daagjes?

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 10:56

Wat lief van jullie allemaal :*

Ik voel me al wat beter, misschien moet ik wat minder ambitieus worden op bepaalde punten. Voorlopig leef ik nog even gewoon door, ik kan misschien beter leren gelukkig te zijn met wat ik heb. Mijn paardenleven komt later wel tot bloei en nu doe ik ook wel dingen die leuk zijn.

Gerlindie, lief dat je het opmerkt, maar dat is nu juist een van de dingen waar ik tegen aan loop, dat mijn ouders gelovig zijn en ik niet, of tenminste, dat ben ik niet zeker. :o (En ik ben er wel mee opgevoed, dus het is niet dat ik het niet ken en op voorhand al afwijs ;) )

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 13:45

Dankje Gerlindie, daar heb ik zeker wat aan aangezien ik ook die kant op denk.

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 16:48

meh, ik ga ook lekker.. ik zit in m'n 7e stageweek (van de 21), maar er is maar heel weinig werk voor me --> verveling. Vervolgens vind m'n begeleidster dat ik niet gemotiveerd genoeg overkom, en dat ik het als dit niet is wat ik zoek nu maar moet aangeven. Uhm say whut? ik vind wát ik te doen heb leuk, maar het grootste deel van de dag heb ik gewoon geen f*ck te doen, dat motiveert inderdaad niet zo...
Naar aanleiding van dit gesprek gaat het wel iets beter, maar ik zie er wel onwijs tegenop om hier nog 3,5 maand rond te lopen :(

Dikke knuffel trouwens voor iedereen die 't even nodig heeft :(:)
Afbeelding

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 17:04

Ahww gelukkig ben ik niet de enige.
Rot van je stage. T is moelijk om gemotiveerd te blijven als je alleen maar uit je neus zit te vreten :')

Ik ben over 10 dagen uitgerekend en heb flink ruzie met mn vriend. Pffff kan dat echt niet hebben nu. Zit ook nog met die heeeerlijke hormonen opgescheept dus dat maakt het er ook niet beter op :z