Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
miky schreef:Mag ik jullie wel even wat vragen?
Ik loop bijna een jaar bij een psycholoog en erg veel heeft het nog niet geholpen. Natuurlijk is er wel een beetje verbetering, maar dit is echter zo ontzettend weinig dat ik er zelf niet zo veel van merk.
Nu gaat mijn psycholoog eind april weg en moeten we dus opzoek hoe ik verder ga. Nu stellen ze mij alleen de keuze tussen deeltijdbehandeling en 1keer per maand een gesprek met een sociaal psychiatrisch verpleegkundige.
Ik vind dit zelf heel erg krom omdat deeltijdbehandeling gewoon te heftig voor mij, ik ben aan het werk en ik ga volgend jaar studeren. Maar ik weet ook dat 1 keer per maand een gesprek gewoon veel te weinig is.
Ik vraag mezelf eigenlijk wel af of ze iemand met erge depressieve klachten en een angststoornis zomaar kunnen afschepen met te weinig hulp?
Ik ben bij de hulpverlening terrecht gekomen om van deze klachten af te komen en niet om uiteindelijk bij iemand terrecht te komen die me verder niet zal kunnen helpen.. (gesprek met spv'er zal alleen steunend zijn en niet gericht om je klachten te verminderen).
Heb ik ergens ook nog wat te zeggen in wat ik zou willen? Of kan dit misschien via een andere manier dan via mijn psycholoog? Ik heb bij haar al aangeven dat ik graag iets anders zou willen maar volgens haar zijn er geen andere opties.
_Jorine schreef:Sorry dat ik niet zoveel op de rest reageer, kan het even niet opbrengenDikke knuffel voor jullie allemaal.
*Naam* schreef:_Jorine schreef:@ *Naam*: Tsja, uitzichtloos, wanhoop, verdriet... Dat omschrijft het op dit moment wel goed.
Dikke knuffel voor jouHoop voor jou dat het snel gaat veranderen!
Denk maar goed aan jezelf, wat goed is voor jezelf. Sterkte meis.
@ Lammie, dat kan ik begrijpen. Hoop ook voor jou dat er snel meer zekerheid komt voor een vaste plek.