7mm

8mm
Nog best lastig foto's van je eigen oren maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ManonGrr schreef:floor_x, ik bedoel eigenlijk: het zijn dus twee gaatjes? (sorry, ik snap echt niet hoe deze in elkaar zit)
Berdien schreef:Nieuwe rook ziet er goed uit! En die pijn... Jup. Herkenbaar. Ik heb geloof ik nog nooit zoveel pijn gehad![]()
Mijn rook gaat overigens super. Heb de rare bult doorgeprikt, en toen dat niet hielp hem ik hem gewoon open gemaakt. Met als gevolg een hoop bloed en troep en losse vellendat allemaal weggepulkt en toen een rustige rook met een rustig oor en niks meer aan de hand
![]()
Nou ja, het zal. Hij ziet er weer fraai uit, geen troep, geen roodheid, geen bult dus een blije ik. Hij mag nog even zitten.
Tegelijkertijd kriebelt het wel weer voor een nieuwe. GEEN rook, één keer die pijn was meer dan genoegMaar ja, wat dan wel... Wil geen heftige piercing, dat past ook niet bij m'n werk. Wellicht een tragus? Maar kun je dan nog wel oordopjes in?
ManonGrr schreef:Kunnen jullie ophouden over de pijn van een rook?ik vind hem zo mooi...!! en berdien, met een tragus kan je makkelijk oordopjes in hoor! Ik heb er een ringetje in momenteel en totaal geen last, maar met een labret voel ik ook niets