Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Stokke Newborn set kunnen kopen voor een mooi prijsje, jippie
. Stokke stoel hadden we gekregen van een collega van Henry, maar omdat wij veel in de keuken zitten keek het me handiger om dan een Newborn set te hebben ipv een wipper. Wipper hebben we geen plaats voor op de grond en ik vind het een eng idee om die op tafel te zetten.
. Ben daarzo huiverig voor
. Fleur1984 schreef:De kat is terug!!!
We hadden de hoop een beetje opgegeven maar toen we gisterenavond naar boven gingen hoorden we opeens 'miauw' aan de voordeur en daar zat ze![]()
Alles is in orde, waarschijnlijk had ze zich drie dagen schuil gehouden in het bosje naast ons, want met onze hond in de tuin durfde ze waarschijnlijk niet meer naar binnen.
Oef, een pak van mn hart.
Gisteren kreeg ik opeens wel wat hevige (menstruatie?) krampen, maar tot nu toe nog steeds niks. Ik ga morgenochtend bij de dokter bloed laten nemen dus dan zou ik het vrijdag wel officieel moeten weten.
Ik ga dit weekend wel bij mijn ouders mn verjaardag vieren, dus het zal misschien wel opvallen dat ik geen alcohol drink
Rinske schreef:Ik ben gelukkig helemaal niet bang voor de bevalling. Wel hebben we een dwarsligger (nu al), dus hopelijk draait hij/zij nog
.
Mijn vriend zei dat ie niet perse bij de bevalling hoefde te zijn, dat ie wel op de gang zou wachten. Maar dat is zo'n watje daarin hè, hahahahahaha. Heb hem meteen verteld dat ie zich maar lekker over zijn angst heen moet zetten, omdat ik hem nodig ga hebben.
ben wel bang dat ie het niet trekt, hij kan er zooo slecht tegen als ik pijn heb dus het kan ook zomaar zijn dat ik hem ff naar buiten schop om af te koelen
Nell_ schreef:Cindy wat erg van het kindje van je zus! Waarom kon het niet leven?
Fijn dat het goed gaat met je wond!
En mooi de lijst bijgewerkt
Wipper hier alleen op tafel als we erbij waren! Nu lekker in de kinderstoel!

ze is vanmorgen gestript