[Centraal] Diëten en afvallen deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CCCCC

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 09:45

Bij mij is het gisteren hartstikke goed gedaan! Was bij een vriendin, die gingen bbq'en en hadden allerlei hapjes, ben toen maar eerder naar huis gegaan om gewoon thuis te eten :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 09:56

+:)+

Ik zal vanavond op het werk maar eens yoghurt met muesli eten als avondeten. Het is zo verleidelijk als je in een supermarkt werkt om wat anders te halen.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 10:23

Klopt hoor, in de tijd dat echt heel veel ben afgevallen, werkte ik ook nog bij de AH. Iedereen altijd aan de frikandelbroodjes/pizza en ik aan een maaltijdsalades :')

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 15:03

CCCCC schreef:
Klopt hoor, in de tijd dat echt heel veel ben afgevallen, werkte ik ook nog bij de AH. Iedereen altijd aan de frikandelbroodjes/pizza en ik aan een maaltijdsalades :')

dat is dan wel goed hoor.

ik heb net weer een shake gehad :j

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 16:18

ik ook weer een shake gemaakt met druiven en een peer en melk
daarna voor mn pa zoeter gemaakt door een schepje suiker eetlepel jam en een banaan erin gedaan.

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 19:21

A_man schreef:
ik ook weer een shake gemaakt met druiven en een peer en melk
daarna voor mn pa zoeter gemaakt door een schepje suiker eetlepel jam en een banaan erin gedaan.

Goeie oplossing zeg zo kan je samen genieten van de shake alleen voor je pa maak je de shake net ff wat zoeter :P haha. Die onthoud ik ;)

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 19:25

Wat goed zeg CCCCC dat je dan niet zwicht voor die lekker hapjes.

Ik heb gister ook heel slim gedaan. We gingen om 19:00 naar de film MAGIC MIKE <3 Om 18:30 werd ik opgehaald en ik heb om 18:00 goed avond gegeten en goed gedronken. Dus ik zat lekker vol voordat de film begon :D . Tijdens de film genoeg gehad aan 1 klein colaatje light.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 19:51

Lekker hoor die shakes!

Davina, goed hoor! Ik vind het in de bioscoop altijd zo lastig!

Ben gisteren toevallig ook naar de film geweest, Step up 4! Magic Mike had ik al gezien, jammie <3 Heb alleen en cappuccino gehad, terwijl mn vriendin én M&M's en Pringles had :') Vriendinneke kan alles eten en is nog steeds ontzettend slank (49 kg bij 1.70 of zo), soms ben ik daar echt jaloers op, haha!

Vandaag is tot nu toe goed gegaan. Mijn ouders hebben net lekker een magnum gegeten en toen ben ik maar snel naar buiten gegaan om ff naar de paardjes te gaan. Vanavond gaan ze waarschijnlijk aan de chips en zo, dus ik moet me sterk houden. :=

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 20:01

ik moet ook bekennen dat ik gisteren een magnum almond heb gehad.

maar ik heb heel hard gewerkt, dus dan kan het wel, normaal eet ik al bijna geen ijs.

en ik werk in horeca gedeelte van zwembad ( dus al normaal gesproken 28 graden is, en nu met die warmte nog veel warmer is.

verder heb ik net 2 gekookte eitjes gehad.

ik drink nu jus d orange

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 20:20

CCCCC 49 kg bij 1.70 hoef je niet jaloers op te zijn hoor, vind botjes ook niet bepaald mooi. :+

Heb echt even een dip! Kan de dingen gewoon niet weerstaan. Vanavond nog even zondigen dan en morgen er weer diehard tegen aan!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 20:22

Amytj schreef:
CCCCC 49 kg bij 1.70 hoef je niet jaloers op te zijn hoor, vind botjes ook niet bepaald mooi. :+

Heb echt even een dip! Kan de dingen gewoon niet weerstaan. Vanavond nog even zondigen dan en morgen er weer diehard tegen aan!

komt denk ik ook door de warmte.

op me werk heb ik de laatstse tijd geen trek meer, komt door de warmte.
maar toch moet ik wel 3x daags wat eten.

hoe pakken jullie dat aan met die warmte :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 20:35

Niet zozeer op haar gewicht, meer op het feit dat ze alles kan eten wat ze wil!

Ik heb altijd trek, of het warm of koud is, haha.

A_man

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 21:05

Ja lekker mn pa vetmesten en zelf slankie haha. Ik heb net 20min geskeelerd en klein stukje hardgelopen. Mn ouders hebben vanavond patat met hamburger gegeten en ik ging mn eigen pizza maken en eten super lekker

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 21:53

met mij gaat het de goede kant op! Eindelijk resultaat op de weegschaal, 2 kg er af vanochtend. Fijne morivatie :j

Nu ik alleen thuis ben eet ik echt best veel, maar wel alleen maar gezonde dingen. En dat werkt :)
Echt heel veel groente en ook best veel fruit. Af en toe smoothy met magere yoghurt... en elke avond een grote bak maaltijdsalade, zonder koolhydraten. Mis niks!
Nu nog bedenken hoe ik hier mee door kan gaan wanneer mijn ouders er weer zijn. Misschien zelf maar eigen boodschappen gaan doen van groente en fruit... dan maakt het niets uit als ik alles zomaar opeet! :D

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 22:14

Safiera schreef:
met mij gaat het de goede kant op! Eindelijk resultaat op de weegschaal, 2 kg er af vanochtend. Fijne morivatie :j

Nu ik alleen thuis ben eet ik echt best veel, maar wel alleen maar gezonde dingen. En dat werkt :)
Echt heel veel groente en ook best veel fruit. Af en toe smoothy met magere yoghurt... en elke avond een grote bak maaltijdsalade, zonder koolhydraten. Mis niks!
Nu nog bedenken hoe ik hier mee door kan gaan wanneer mijn ouders er weer zijn. Misschien zelf maar eigen boodschappen gaan doen van groente en fruit... dan maakt het niets uit als ik alles zomaar opeet! :D

Misschien vragen of je ouders mee willen doen? en dan niet met dieeten maar met andere producten te gebruiken en meer groenten en fruit in huis te halen?

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 23:11

We hebben gelukkig wel redelijk wat in huis altijd, iedereen eet hier vrij veel groente. Maar ik ben nu wel vrij extreem denk ik.

Vandaag aan groente bijv: 1/4 komkommer, hele paprika, 3-4 wortels, 1/4 ijsbergsla, 1 aubergine. :o :D
Aan fruit: 1 appel, 1 perzik, hand blauwe bessen, hand frambozen. Dat valt nog enigszins mee.

Verder eet ik weinig eigenlijk, haha. Zeker in vergelijking met wat ik eerder aan koek en zo at!

TinePine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 23:59

Dit lijkt mij geen gezond dieet. geen eiwitten, vetten

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 03:06

Laatst had ik hier wat gelezen over het kauwen. Minstens 10 a 20 keer kauwen per hapje. Nu heb ik er even expres op gelet hoeveel ik kauw per hapje. En uit mezelf kauw ik toch zeker tussen de 15 en de 20 keer per hapje :') vond ik ff grappig om te melden.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 07:11

Ah ja dat was ik met dat kauwen := Dat is wel goed, dan weet je dat daar in elk geval geen problemen zitten :D

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 11:01

Ik had er ook is opgelet, maar ik kauw maar een x of 5! Zal het dan zoveel verschil maken, wel/niet veel kauwen?

miloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 11:14

Safiera fruit en groente is heel gezond imo, maar je hebt meer nodig. Ik mis echt de eiwitten en onverzadigde vetzuren bij wat jij eet en je krijgt nu een hele grote hoeveelheid suiker binnen wat ook niet echt weer gezond is...

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 11:16

Ik heb me tijdens mijn vakantie ook een beetje laten gaan en er is weer 1,5 kg bij. Vanaf morgen dus ook weer even fase 1 van het 17 dagen dieet beginnen :)

miloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 11:17

wat is dat? Heb er wel eens van gehoord maar ben wel benieuwd wat het inhoud :j

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 11:34

Qua kauwbewegingen kan het bij mij dus ook beter, hier is het echt vaak hap-slik-weg. Voor de ochtenden probeer ik nu cruesli met yoghurt, van brood raak ik vaak niet verzadigd (welke soort en broodbeleg ik ook probeer). Van yoghurt ben ik daarentegen zo vol, dus i.c.m. met cruesli (en vers fruit erdoor heen) hoop ik dat het beter gaat.

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 11:38

Mag ik me ook melden?
ben laatste tijd best aangekomen zonder dat ik weer waardoor, en het wil er ook gewoon echt niet af vreemd genoeg.

Ben ongeveer 1.68 en weeg nu 70 kilo ( woog aldoor 65/66) echt zo irritant ik merk en voel het gewoon dat ik minder lekker in mn vel zit, ook mijn borsten zijn ineens gegroeid ( ben 28 jr ) en niet zwanger haha.

Hoe raak ik die 5 kilo weer kwijt