Heb geen racefiets of mountainbike en op een gewone fiets ga ik niet voor de lol zitten

In de sportschool zit ik ook niet op de fiets, hooguit 5 minuten..
Een oud-collega heeft meegedaan aan de Amstel Gold

Hij fiets ook echt super veel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Romyv schreef:die gasten hier doen dat ook altijd, kleden ze zich eerst uit midden in de zaal en gaan dan 10 minuten op zichzelf g**le voor de spiegel. Ze reageren dan ook heel erg op elkaar, zo grappig om te zien! Moeten ze ook ineens aan elkaar gaan zitten enz (militairen zijn zooo mannelijk!!! hahahaha)

Ze zijn allemaal hetzelfde! Je eigen identiteit wordt afgebroken en ze bouwen je op zoals ze je willen hebben... Ik kan gewoon voorspellen wat ze gaan zeggen ongeveer!! Bij officieren is dat trouwens wel anders (klinkt lekker generaliserend he hahahah oops! Maar even een beeld te geven)                                                         
 heb er zooo veel door geleerd..                                                         missfitness schreef:Mooie armen Ursulin!!! Polefitness helpt ook voor sterkere armen!

Chrissie schreef:Ik heb mijn intake vanavond gehad! Moest fietsen en 3 apparaten doen en aan de hand daarvan krijg ik een vrijdag een schema. Ik zei meteen dat ik geen fiets in mijn schema wou want heb daar ook een bloedhekel aan. Heb nu een loopband en de crosstrainer haha!
Wat een verandering Urselin!

Romyv schreef:even spammen; had hem opgezocht voor iemand.. Maar dit is mijn bijbel: http://www.bol.com/nl/p/the-men-s-healt ... 008209002/ heel goed boek voor iedereen die fitness fan isheb er zooo veel door geleerd..

xBibi schreef:Wat is het verschil tussen polefitness en paaldansen? Of is het in feite hetzelfde?

Eindeljik wind, dus plan is morgen en zaterdag op de plan te staan! Dr word zoveel wind voorspeld dat dat wel intensief genoeg is, dus vandaag ook niet gesport. Anders hou ik het morgen gewoon niet vol met surfen, en dat zou zonde zijn! Surfen is combi van kracht en duur, dus qua calorieen komt dat wel goed 

Super gaaf om te doen! Ben alleen neit zo goed nog: ga dit weekeind hard oefenen op in trapeze varen en waterstarten. En idd, tis zooo gaaf:D Helaas ook heel duur, en je hebt dr eigenlijk een auto voor nodig: mag dit weekeind de auto van mn ouders mee.                                                         xBibi schreef:Romyv schreef:even spammen; had hem opgezocht voor iemand.. Maar dit is mijn bijbel: http://www.bol.com/nl/p/the-men-s-healt ... 008209002/ heel goed boek voor iedereen die fitness fan isheb er zooo veel door geleerd..
Lijkt me een heel leuk boek! Wat heb jij er zoal uitgehaald?
missfitness schreef:Heeft hier ooit iemand wel eens "de" pomp in zn spieren gehad? Of stel ik nu weer een moeilijke vraag?
 meestal is die wel te zien tijdens het trainen. Lekker motiverend 
 En als ik drna naar huis fiets staat mn hele arm strak hhahaxBibi schreef:missfitness schreef:Bah... zo bedoel ik dat absoluut niet! Zucht...
Ik vind je ook absoluut niet zo overkomen! Vind jou juist een beetje de moeder van dit topic

Romyv schreef:even spammen; had hem opgezocht voor iemand.. Maar dit is mijn bijbel: http://www.bol.com/nl/p/the-men-s-healt ... 008209002/ heel goed boek voor iedereen die fitness fan isheb er zooo veel door geleerd..

4 dagen achter elkaar bootcamp is wel pittig!                                                         
 hoevaak je denk je fitnessen per week?