[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:28

Marshaha schreef:
maar een tattoo op je voet of buik zet je toch ook niet naar je toe?

die staat ook altijd in dezelfde richting, ofja, ik loop in elk geval nooit op mijn handen. Mijn onderarm en hand doe ik echter regelmatig omhoog en dan staat ie niet op zijn kop. Dan staat ie net juist. En als mijn onderarm plat ergens op ligt, ligt ie gewoon.
Ieder zijn ding. Andersom "klopte" gewoon niet voor mij. En de artiest vond het ook mooier zo.

ShirleyM

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 19:30

Ik heb mijn pols tattoos ook naar mij gericht toe staan .

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-12 21:04

snap ik snap ik
ieder zijn mening....
maar het blijft gewoon een polsen-ding
want... een portret van je moeder zou je op je onderarm (vullend) niet naar je toe zetten toch?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 11:59

Ik snap het probleem eigenlijk niet. Zet jij jouw pols tattoo's zoals je wil, kunnen anderen ze zetten gelijk zij willen :?

fiona1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 12:31

Als je het bij 1 tattoo laat is "op z'n kop" (het is maar net hoe je het ziet) niet zo erg, maar wil je meerdere of een sleeve ga je ook van shouder of elleboog naar beneden en dan is het vreemd als de pols andersom staat.

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 12:48

Ayasha schreef:
Ik snap het probleem eigenlijk niet. Zet jij jouw pols tattoo's zoals je wil, kunnen anderen ze zetten gelijk zij willen :?

Nou nou, wat een reactie.. Wat vriendelijker mag ook wel. >;)

Ik snap heel goed wat Mars bedoelt. Maar ik kan me er ook in vinden, dat mensen een polstattoo gericht naar zich toe zetten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 13:21

Prima, maar dat is ieder zijn ding. Er komt bij mij geen hele sleeve. Dat wil ik niet. En ik heb inmiddels al een paar keer gezegd dat het IMO ieder zijn keuze is. Waarom zou je dan nog door drammen.

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 14:03

Het kan allebei. net waar voor je kiest. En als een ander zegt " jou tat staat op zn kop." Dan kan je altijd zeggen " voor mij niet"

Maar hoe vaak letten mensen op je tattoo in het doorgaans leven? Vrienden en familie leg je het 1 keer uit. EN voor de rest is het maar wat je zelf mooi vind

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 14:25

dat is waar het gaat er om hoe jij hem mooi vind en niet iemand anders.

Ik ga een tattoo op mijn rechter voet zetten maar het komt dat precies op het gedeelde waar een stukje verbrijseld is is dit dan gevoelliger?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 14:42

Hmm in principe komt de naald niet tot op het bot. Hoe gevoelig is het als je er op drukt? De trilling van de naald ga je nl wel voelen. :)

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 15:43

Een collega van mij heeft op haar rug een enorm kruis met Jezus. Echt van der nek tot bij haar onderrug.
Ze vindt het nu niks meer en gaat kijken of ze hem kan omzetten in een draak :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 15:56

Charmaiineee schreef:
Een collega van mij heeft op haar rug een enorm kruis met Jezus. Echt van der nek tot bij haar onderrug.
Ze vindt het nu niks meer en gaat kijken of ze hem kan omzetten in een draak :')

:= Jikes...

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 16:06

... Oeps! :=

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 16:24

Ayasha schreef:
Hmm in principe komt de naald niet tot op het bot. Hoe gevoelig is het als je er op drukt? De trilling van de naald ga je nl wel voelen. :)

Het is redelijk gevoelig als ik er op druk

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 16:26

waarom heeft ze die dan laten zetten ook :')
ik ben niet streng gelovig, maar als ik dat wel was zal ik een kleintje laten zetten als je het persee wil hebben :=

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 16:42

lrtj_ schreef:
Ayasha schreef:

Het is redelijk gevoelig als ik er op druk

Dan ga je de trilling van de naald misschien wel voelen. :) Het tatoeëren op zich doet dan niet meer pijn (dus de naald in je huid zeg maar) maar wel de trilling die het met zich mee neemt. :)

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 17:03

eclair98 schreef:
ik ben niet streng gelovig, maar als ik dat wel was zal ik een kleintje laten zetten als je het persee wil hebben :=

Mijn vriendin wil een sierlijk kruis laten zetten op haar onderarm, maar zij weet ook dat ze er geen spijt van zal krijgen omdat het geloof voor haar heel belangrijk is.

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:01

Ayasha schreef:

ok wss ben ik weer de lieve smilies vergeten

want ik wou geen kritiek leveren en ook niet doordrammen
ik heb nl geen probleem met jou of je mening

wat ik wou doen is je laten nadenken over het waarom... en geloof me, ik heb alle argumenten al vaker gehoord

in het verleden heb ik, net als andere collegas zelfs geweigerd om ze op de kop te zetten, of proberen mensen om te praten
het wordt nu zo vaak gedaan dat ik me er bij heb neergelegd

wat ik in de shop doe, is mijn verhaal en mening geven wanneer mensen een afspr maken. dan zeg ik; ik zet het op allebei de manieren, maar denk er zelf ff over. dan hoor ik wel hoe je het wil op de afspr
dat geeft ze een paar dagen. ik merk dat ze er niet altijd van te voren over gedacht hebben nl.
en dan denk ik, als ze de keuze maar bewust maken.... dan sta ik er ook achter
ik plak ff lieve smilies om boze reacties tegen te gaan: 8-) <3 *\o/* :7

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:20

Charmaiineee schreef:

haha, zo ken ik ook eentje.
Ik werk in de gevangenis en iedere gedetineerde heeft een nummer.
Zo heeft ook iemand zijn registratienr laten tatoeren, hih zijn er vanaf 2011 niet nieuwe nrs gekomen en is het nr gewijzigd ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-12 20:32

Marshaha: maak je geen zorgen. :) Van het moment dat ik de afspraak gemaakt heb voor mijn 1e ben ik beginnen denken hoe ik hem wilde. :) En heb dus heel bewust de keuze gemaakt om ze naar mij toe te zetten. :) Ik snap dat jij je klanten wil doen nadenken over hoe ze hem zetten, dat kan ik enkel goedkeuren. Maar ik heb er dus wel over nagedacht en voor mij is het gewoon om extra duidelijk te maken dat ie er voor míj staat. :) Mijn buik zie ik vnl in de spiegel, dan staat ie goed maar mijn polsen zie ik vooral zo en dan staat ie dus, voor mij, ook goed. :) Snap je het verschil waarom ík de pols anders zie ?

Charmaiineee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 00:04

eclair98 schreef:

toen wel, maar ze is nu van gedachte veranderd of zo zei ze :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 08:51

Ayasha schreef:
Marshaha: maak je geen zorgen. :) Van het moment dat ik de afspraak gemaakt heb voor mijn 1e ben ik beginnen denken hoe ik hem wilde. :) En heb dus heel bewust de keuze gemaakt om ze naar mij toe te zetten. :) Ik snap dat jij je klanten wil doen nadenken over hoe ze hem zetten, dat kan ik enkel goedkeuren. Maar ik heb er dus wel over nagedacht en voor mij is het gewoon om extra duidelijk te maken dat ie er voor míj staat. :) Mijn buik zie ik vnl in de spiegel, dan staat ie goed maar mijn polsen zie ik vooral zo en dan staat ie dus, voor mij, ook goed. :) Snap je het verschil waarom ík de pols anders zie ?

Precies de reden waarom ik een symbool op de voorkant van mijn lichaam gespiegeld wil hebben. Niemand die ziet wat het is behalve ik, als ik in de spiegel kijk. :D

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 09:26

zeker snap ik dat. dat zei ik eerder ook al. en ik snap het echt.

gespiegeld haha net als in memento

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 14:52

Lente schreef:
Precies de reden waarom ik een symbool op de voorkant van mijn lichaam gespiegeld wil hebben. Niemand die ziet wat het is behalve ik, als ik in de spiegel kijk. :D

Dat vind ik ook altijd een super leuk idee :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-12 15:41

Oh nu je het zegt ja, memento!!

Heb het toch echt zelf bedacht maar de film ken ik wel :))