Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elkee schreef:Is die onderste punt de extensions en wat iets erboven er langs je echte haar? Ik vind 3 lagen erg weinig. Meestal is het 5 lagen of 6. Echt haar kun je gewoon mee omgaan als je echte haar, ook blijven slag en krullen er langer inzitten dan in mijn eigen haar. Jammer dat de foto niet zo duidelijk is.
YouthReiner schreef:Hoeveel gram is het Fairytales?
Ik vind het erg dun lijken en 150 euro is een behoorlijk bedrag..
Zoiets heb ik ook betaald voor mijn luxury for princesses haar en dat was 180 gram (ik heb heel dik haar van mezelf en zelfs dat is eigenlijk nog te weinig).
Fairytales schreef:Ik kom mij ook melden! Wat een ontzettend mooie hairextensions zitten er tussen zeg! Ik heb afgelopen zaterdag clip-in extensions gekocht van het merk 'Sangrá'. Ik was in het begin wel erg huiverig, ze zijn immers best prijzig (150 euro was ik kwijt voor 3 'lagen') en ik was vooral bang dat je zou zien wat mijn eigen haar was en vooral; wat niet. Toch de gok gewaagd en eenmaal thuis ingezet, maar voor mijn gevoel staat het wel redelijk natuurlijk! Ik heb er zelf alleen niet zoveel verstand van, want dit zijn mijn eerste extensions, dus misschien dat een bokker met kijk hierop kan zien of het natuurlijk er uit ziet of niet? (Ik zit er wel aan te denken om hem iets te laten bijknippen in de lengte, de onderkant is wel erg dun.)
[ Afbeelding ]
Een goede foto van de achterkant hoe het zonder extensies eruit ziet heb ik niet, wel ééntje van de voorkant waar je een beetje kunt zien wat mijn originele lengte is: Foto
Ik vind ze er dun uitzien. Ziet ook heel duidelijk dat het clips zijn, omdat er geen model in zit. EUR 150.00 vind ik wel heel duur voor clips. Welk merk is het?
En hoe zit het eigenlijk met het krullen van de haren d.m.v krultang? Het is wel 100% human hair (zeggen ze), dus ik kan gewoon met een krultang de haren krullen? Doe je dit dan het beste op het moment dat je de extensions in hebt, of daarvoor? En hoe lang blijven de krullen er dan ongeveer in? Ik wil natuurlijk niet dat het haar zwaar beschadigd raakt door de hitte van de krultang!