Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 14:07

Oke thanks!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 15:20

Ryomieko

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 15:42

Ik kom even het topic binnenvallen, maar heb even een klein vraagje :)

Sinds vorige week maandag heb ik extensions die vastgemaakt zijn met van dat lijm, mijn pony was bij een kapper tekort
geknipt en bij deze kapper hebben ze ervoor gezorgt met extensions dat het een asymmetrische pony werd.
Hier zeiden ze dat deze extensions 2 maanden zouden moeten blijven zitten voordat ze eruit groeien.

Maar inmiddels, na bijna twee weken, heb ik het gevoel alsof ze over een week, of ietjes meer er al uit kunnen vallen.
Dus ben benieuwd hoelang ze nou zouden moeten blijven zitten, want voor zover ik weet is het nog lang geen twee maanden
verder.

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 15:52

Ik neem aan dat je met lijm wax extensions bedoelt? Waxextensions vallen of glijden er niet zomaar uit, dus wees maar niet bang! Tenzij ze niet zo goed gezet zijn. Ik zou als ik jou was gewoon even langs je kapper gaan als je er niet gerust op bent.

Wax extensions kun je makkelijk 4 maanden dragen als je ze goed verzorgd :)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 03:06

Ik draag ze altijd 3,5mnd. Geen zorgen, ze liggen echt niet ineens op de vloer.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 10:05

Wie van jullie heeft de luxury for princess extensions in chocolade bruin?

Ik heb de 220 , maar matchen niet met mijn haar. Had mijn eigen haar geverfd met de poly palette chocolade bruin. Maar hele andere kleur werd dat.

Wil graag weten welke haarverf jullie hebben gebruikt om het te matchen?

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 10:19

Ik denk dat dat niks met de verf te maken heeft. Ieder haar pakt de verf anders op.

brechtje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 14:00

Verf ligt het inderdaad niet aan, maar aan hoe het haar de verf pakt. Aangezien extensions een andere haarsoort is dan je eigen haar kan het voorkomen dat je kleurverschillen krijgt.

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 23:19

De luxury's zijn wel echt prachtig!!!! Zou ze graag willen, maar denk niet dat ik met die clipjs op kan schieten.

brechtje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 15:26

Welk merk wax extensions vinden jullie top?

PanniePannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 08:27

Indian Gold.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-14 13:43

Nog steeds op zoek naar modellen voor extensions! Haar zelf betalen, omgeving Raalte.

Liiesjjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 22:42

Hoi allemaal!

Ik vroeg me af wat ik het beste kan doen. Sinds een jaar draag ik extensions, maar ik moet ze krullend hebben omdat mijn eigen haar ook krullend is en ik mijn haar niet wil stijlen en de extensions niet wil krullen. Op het moment heb ik deze extensions: http://www.minihouse8888.com/naturalbrown.html. Hier ben ik heel tevreden over, het enige nadeel is dat het haar donkerbruin is en ik van mijzelf rossig ben. Ze hebben ongeveer dezelfde extensions in het blond, rossig zit er niet bij. Nu wil ik van de zomer terug naar mijn eigen kleur. Mijn vraag is dus of ik dan beter de extensions kan bleken en dan in mijn kleur kan verven of dat ik beter die lichtere kan kopen en ze dan verven.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 09:41

Verven is imo altijd beter dan bleken. Extensions zijn vaak al gebleekt en dan in de juiste kleur geverfd. Dus als je ze nog een keer bleekt, beschadig je ze nog meer. Ik zou dus lichtere kopen en die verven in de juiste kleur. Let wel op dat ze dan nog wel iets anders kunnen uitpakken ivm de onderkleur.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 12:44

Ik meld me hier! :D
Ik heb paar jaar terug altijd veel clip in extensions gedragen. Op een gegeven moment vond ik mijn haar op mijn eigen lengte prima. Nu, ongeveer 3 jaar later, heb ik weer clip ins gekocht. Ben weer toe aan veel te lang haar haha :+

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 12:38

Ik kom mij ook melden! Wat een ontzettend mooie hairextensions zitten er tussen zeg! Ik heb afgelopen zaterdag clip-in extensions gekocht van het merk 'Sangrá'. Ik was in het begin wel erg huiverig, ze zijn immers best prijzig (150 euro was ik kwijt voor 3 'lagen') en ik was vooral bang dat je zou zien wat mijn eigen haar was en vooral; wat niet. Toch de gok gewaagd en eenmaal thuis ingezet, maar voor mijn gevoel staat het wel redelijk natuurlijk! Ik heb er zelf alleen niet zoveel verstand van, want dit zijn mijn eerste extensions, dus misschien dat een bokker met kijk hierop kan zien of het natuurlijk er uit ziet of niet? (Ik zit er wel aan te denken om hem iets te laten bijknippen in de lengte, de onderkant is wel erg dun.)

Afbeelding

Een goede foto van de achterkant hoe het zonder extensies eruit ziet heb ik niet, wel ééntje van de voorkant waar je een beetje kunt zien wat mijn originele lengte is: Foto

En hoe zit het eigenlijk met het krullen van de haren d.m.v krultang? Het is wel 100% human hair (zeggen ze), dus ik kan gewoon met een krultang de haren krullen? Doe je dit dan het beste op het moment dat je de extensions in hebt, of daarvoor? En hoe lang blijven de krullen er dan ongeveer in? Ik wil natuurlijk niet dat het haar zwaar beschadigd raakt door de hitte van de krultang!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 17:35

Is die onderste punt de extensions en wat iets erboven er langs je echte haar? Ik vind 3 lagen erg weinig. Meestal is het 5 lagen of 6. Echt haar kun je gewoon mee omgaan als je echte haar, ook blijven slag en krullen er langer inzitten dan in mijn eigen haar. Jammer dat de foto niet zo duidelijk is.

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 18:25

elkee schreef:
Is die onderste punt de extensions en wat iets erboven er langs je echte haar? Ik vind 3 lagen erg weinig. Meestal is het 5 lagen of 6. Echt haar kun je gewoon mee omgaan als je echte haar, ook blijven slag en krullen er langer inzitten dan in mijn eigen haar. Jammer dat de foto niet zo duidelijk is.

Ja de onderste punt is de extension en daarboven mijn echte haar. (Op dit moment komt mijn eigen haar ongeveer ter hoogte van mijn bh sluiting.) Dat moet ik nog wat laten bijknippen denk ik! 3 lagen is bij mij meer dan genoeg, heb erg dun haar van mijzelf. Heb nog een 4e laag liggen, maar als ik die erbij hang zie je de clips doorschijnen omdat mijn eigen haar te dun is om het te dekken. Werd mij in de winkel ook nadrukkelijk afgeraden.

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 21:54

Hoeveel gram is het Fairytales?
Ik vind het erg dun lijken en 150 euro is een behoorlijk bedrag..
Zoiets heb ik ook betaald voor mijn luxury for princesses haar en dat was 180 gram (ik heb heel dik haar van mezelf en zelfs dat is eigenlijk nog te weinig).

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 21:58

YouthReiner schreef:
Hoeveel gram is het Fairytales?
Ik vind het erg dun lijken en 150 euro is een behoorlijk bedrag..
Zoiets heb ik ook betaald voor mijn luxury for princesses haar en dat was 180 gram (ik heb heel dik haar van mezelf en zelfs dat is eigenlijk nog te weinig).

Oei gram weet ik niet, staat niet op de verpakking.. het was inderdaad best wel prijzig! Ik kan het morgen wel even op mijn digitale weegschaal leggen. Moet wel zeggen dat ik, na een dag dragen, nu wel een beetje last heb van mijn hoofdhuid. Maar voor derest ben ik wel redelijk tevreden, alles beter dan mijn dunne haar :')

brechtje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:48

Fairytales schreef:
Ik kom mij ook melden! Wat een ontzettend mooie hairextensions zitten er tussen zeg! Ik heb afgelopen zaterdag clip-in extensions gekocht van het merk 'Sangrá'. Ik was in het begin wel erg huiverig, ze zijn immers best prijzig (150 euro was ik kwijt voor 3 'lagen') en ik was vooral bang dat je zou zien wat mijn eigen haar was en vooral; wat niet. Toch de gok gewaagd en eenmaal thuis ingezet, maar voor mijn gevoel staat het wel redelijk natuurlijk! Ik heb er zelf alleen niet zoveel verstand van, want dit zijn mijn eerste extensions, dus misschien dat een bokker met kijk hierop kan zien of het natuurlijk er uit ziet of niet? (Ik zit er wel aan te denken om hem iets te laten bijknippen in de lengte, de onderkant is wel erg dun.)

[ Afbeelding ]

Een goede foto van de achterkant hoe het zonder extensies eruit ziet heb ik niet, wel ééntje van de voorkant waar je een beetje kunt zien wat mijn originele lengte is: Foto

Ik vind ze er dun uitzien. Ziet ook heel duidelijk dat het clips zijn, omdat er geen model in zit. EUR 150.00 vind ik wel heel duur voor clips. Welk merk is het?
En hoe zit het eigenlijk met het krullen van de haren d.m.v krultang? Het is wel 100% human hair (zeggen ze), dus ik kan gewoon met een krultang de haren krullen? Doe je dit dan het beste op het moment dat je de extensions in hebt, of daarvoor? En hoe lang blijven de krullen er dan ongeveer in? Ik wil natuurlijk niet dat het haar zwaar beschadigd raakt door de hitte van de krultang!

GrumpyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 15:12

@brechje:
Staat al in de post, is van het merk Sangra. Model laat ik nog bijknippen door de kapper. Ik ben er overigens zelf wel tevreden mee. Ze zijn niet super dik nee, maar dat hoef ik ook niet want denk niet dat dat mij staat. Ik heb immers van mijzelf erg dun haar en als ik er dan ineens dikke extensions in hang lijkt mij dat juist onnatuurlijk.

doemaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-14 11:00

@ Fairytales... Ik denk als je de clips iets bij punt dat het dan net even wat natuurlijk valt maar dat geef je zelf ook al aan :)... In het vervolg zou ik toch nog even goed rond kijken want er zijn goedkopere op de markt met een mooie kwaliteit en vollere punten.

Zelf heb ik ook dun haar maar het zie er vol uit ik heb wel veel haar met flinke slag. Ik doe dagelijks 2 clips in of soms zelfs 1 clip. Ik heb al een aardige lengte dus doe het alleen voor de formule.. Ik vind 5 stroken op mijn hoofd helemaal niet prettig dit had ik eerst ook hoe meer er in zit hoe meer me het ging irriteren (trekkende pijnlijke hoofdhuid)

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 15:08

Ik heb sinds eergisteren eindelijk mijn clip in extensions binnen! Ik heb 200 gram, 40cm lang haar besteld en ik ben echt in de wolken! De kleur is exact dezelfde kleur als mijn eigen haar en ik krijg er veel complimenten over!

Hier even een foto

Afbeelding

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-14 15:45

Heel erg mooi en de kleur matcht mooi met je eigen haar :)