Vast mensen waar ik geregeld contact mee heb of die fanatiek posten.
Ja dus! de meesten kwamen echt van ver! Vanuit Gouda, Limburg, Den Haag.. Leerdam.. etc etc.
Jeeetje.. allemaal voor mij??!!
Stuk voor stuk ontzettende lieverds en we hebben dan ook een gezellige middag gehad!
(weet niet of ik hun bokt namen bekend mag maken.. dus ze mogen zichzelf ook bekend maken

Ik schrok mij rot, toen ze al met een meeega grote kaart aankwamen. Zo 1 die je echt nog nooit eerder gekregen hebt.. weet je wel? Allemaal bokt namen van mensen die hadden meegewerkt hieraan. Teveel om iedereen een berichtje te sturen. Ik nog gedacht: goh.. wat lief dat iedereen zn naam er op heeft laten zetten!!

Komt er een tasje tevoorschijn met wat kleine kado'tjes. Voelde mij enorm bezwaard al.. maar wat er uitkwam zijn geen woorden voor.

Er kwam een echte ipad uit!!!!!!!!!! Dan ben je wel even stil hoor!! Wist ECHT niet wat ik moest zeggen!!!!!

Kennelijk was er buiten mijn weten om een hele actie gestart om geld in te zamelen.
Mijn verzorgster die deed alsof ze nergens van wist (

Echt.. niet te geloven dit!!

Het is een ontzettend mooie witte ipad met nog een extra geheugen extern erbij.
Ben nu aan t proberen om hem te installeren (ik als computer-but).
Kan ik straks gewoon internetten en updates sturen op bokt vanaf de bank en in het ziekenhuis.
Hoewel zo'n gadget voor veel mensen een leuk extra'tje is, is het voor mij veel meer dan dat. Eerlijk? Ik geef niet veel om gadgets.. maar voor mij is dit een manier om iets te doen te hebben en contact te kunnen houden met iedereen.
Dit maakt de ipad voor mij de meest geweldige gadget ooit!!!
Echt.. sprakeloos word ik hier van...
Iedereen die hier aan meegewerkt heeft 100000 maal dank en dat is nog niet genoeg!!!