HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 19:00

Vanmiddag kwamen 5 lieve bokkers langs. Van tevoren dolle pret over en weer.. want ik wist eerst maar 1 bokker van naam en wie zou de rest zijn! :+
Vast mensen waar ik geregeld contact mee heb of die fanatiek posten.
Ja dus! de meesten kwamen echt van ver! Vanuit Gouda, Limburg, Den Haag.. Leerdam.. etc etc.
Jeeetje.. allemaal voor mij??!!
Stuk voor stuk ontzettende lieverds en we hebben dan ook een gezellige middag gehad!
(weet niet of ik hun bokt namen bekend mag maken.. dus ze mogen zichzelf ook bekend maken :P ).
Ik schrok mij rot, toen ze al met een meeega grote kaart aankwamen. Zo 1 die je echt nog nooit eerder gekregen hebt.. weet je wel? Allemaal bokt namen van mensen die hadden meegewerkt hieraan. Teveel om iedereen een berichtje te sturen. Ik nog gedacht: goh.. wat lief dat iedereen zn naam er op heeft laten zetten!! <3
Komt er een tasje tevoorschijn met wat kleine kado'tjes. Voelde mij enorm bezwaard al.. maar wat er uitkwam zijn geen woorden voor. :oo Moest nog even een traantje laten, omdat ik gewoon emotioneel werd hoeveel mensen voor een ander kunnen doen en betekenen.
Er kwam een echte ipad uit!!!!!!!!!! Dan ben je wel even stil hoor!! Wist ECHT niet wat ik moest zeggen!!!!! :wow:
Kennelijk was er buiten mijn weten om een hele actie gestart om geld in te zamelen.
Mijn verzorgster die deed alsof ze nergens van wist ( ~~}> ), heeft kennelijk ook nog contact gezocht met mijn collega's. Ook zij hebben een inzameling gehouden op het werk en geld bijgelegd.
Echt.. niet te geloven dit!! _/-\o_
Het is een ontzettend mooie witte ipad met nog een extra geheugen extern erbij.
Ben nu aan t proberen om hem te installeren (ik als computer-but).
Kan ik straks gewoon internetten en updates sturen op bokt vanaf de bank en in het ziekenhuis.
Hoewel zo'n gadget voor veel mensen een leuk extra'tje is, is het voor mij veel meer dan dat. Eerlijk? Ik geef niet veel om gadgets.. maar voor mij is dit een manier om iets te doen te hebben en contact te kunnen houden met iedereen.
Dit maakt de ipad voor mij de meest geweldige gadget ooit!!!
Echt.. sprakeloos word ik hier van...
Iedereen die hier aan meegewerkt heeft 100000 maal dank en dat is nog niet genoeg!!!

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 19:01

:') iedereen afwachten wat er ging komen hier natuurlijk :+

Winged schreef:
Hoe gaat het daar? Welke bokkers zitten er nu uiteindelijk bij je op de bank? Het is hier zo stil, lijkt wel alsof het hele topic er zit :')

Stephanie_86

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:02

jeetje sprakeloos ben ik er van wat ontzettend leuk!!!!!!!!!!!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:02

Oh, ik ben zo blij voor je!! :):) Die IPad is je echt gegund. :j

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 19:03

Hoe kom jij nou zo snel alweer op bokt :') . oeps.. of ben ik nu iets aan t verraden :P

Kido schreef:
Ikke ben ook erg benieuwd!!!!

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:03

Fijn om te zien dat je er zo blij mee bent SG, hoop dat je er heel veel aan gaat hebben en dat je er veel mee op bokt kan gaan posten zodra je m geïnstalleerd hebt ;)

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:04

Het is je zeker gegund. :j

Vind het fijn dat je er zo blij mee bent. :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:04

Horse_lover9 schreef:
:') iedereen afwachten wat er ging komen hier natuurlijk :+

Winged schreef:
Hoe gaat het daar? Welke bokkers zitten er nu uiteindelijk bij je op de bank? Het is hier zo stil, lijkt wel alsof het hele topic er zit :')

:)) Ik wist het natuurlijk ook heulemaal niet. Maar denk dat de organisatoren alles mogen vertellen wat er is gebeurd. Vind het ook een topactie :D

Fijn dat je er zo blij mee bent :D

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:05

Hey lieverd, geniet er maar lekker van en tja, het is natuurlijk allemaal puur eigenbelang, want we zien je graag in je eigen topic verschijnen, natuurlijk ;) .

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:06

Super om te lezen dat je er blij mee bent!!!

Heel veel plezier ermee :)

Kido

Horse_lover9 schreef:
Hoe kom jij nou zo snel alweer op bokt :') . oeps.. of ben ik nu iets aan t verraden :P

Kido schreef:
Ikke ben ook erg benieuwd!!!!

Internet op de Phone!

Leliev

Wat er is gebeurd? Nou, ehh. We hebben een iPad gekocht.

En je mag al onze namen gebruiken hoor.

niezzuh

Echt fijn dat je er zo blij mee bent SG!
Het is je echt gegund!! :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:07

Ik vind het echt een top actie. :j Was ook heel leuk om te lezen hoe dit tot stand gekomen is. :j

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:09

Meid het is je zó onwijs gegund! En meer weet ik gewoon even niet te zeggen.. je bent een topper waar ik een voorbeeld aan kan nemen!

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:10

Fijn dat we je zo blij hebben kunnen maken :) en ik pb je mn nummer nog effe, en we moeten maar eens afspreken dat ik weer kom, zit toch redelijk in de buurt :) kan ik ook boodschapjes voor je doen enzo of een keertje iets voor je koken, je geeft maar een brul. Jammer genoeg heb ik overdags de auto niet, dus ik kan je geen lift geven naar het zkh, maar als je eens gezelschap wilt naar het ziekenhuis (en misschien daarna thuis) mag je ook roepen hoor! :(:) je bent een lieve meid!

Haaaahahaha wat mij nou weer gebeurd :') :+ stap ik in de verkeerde metro, dus ben nog láng niet thuis! Tralalala!!! :') haha wat een kluns ben ik ook :=

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 19:10

Lieverd toch.. zo wil ik je niet horen praten hoor!! Je bent een topper en je kunt dit!!!
Samen slaan we ons er wel doorheen!!! Over een jaar maken we heerlijk een buitenritje samen!!! <3
Zet hem op meid!!!!

__Marije__ schreef:
Meid het is je zó onwijs gegund! En meer weet ik gewoon even niet te zeggen.. je bent een topper waar ik een voorbeeld aan kan nemen!

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:11

Hahaha Amy :')

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 19:11

Pfft Amy lieverd!! Ga je zeker weer zien! Maarre.. kluns die je bent door in de verkeerde metro te stappen hahaha.

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-12 19:12

Oooh.. ik mag bekend maken wie er waren?
GRAAG!
quartel
leliev
Kido
Amy11
Roosch
*\o/*

capopjekop

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:15

Jeej fijn dat de verrassing geslaagd is :D

__Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:15

Horse_lover9 schreef:
Lieverd toch.. zo wil ik je niet horen praten hoor!! Je bent een topper en je kunt dit!!!
Samen slaan we ons er wel doorheen!!! Over een jaar maken we heerlijk een buitenritje samen!!! <3
Zet hem op meid!!!!

__Marije__ schreef:

Deal! Al heb ik geen paard :') En nu een schop onder mn hol want jouw traject is verschrikkelijk en misschien was bij mij die ene operatie wel genoeg!

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:18

ik vind jouw reactie het mooiste wat er is!
zo blij dat we je hier mee konden helpen, de dames hebben de beste aktie ooit gehouden , daarvoor nog een dikke grote mooie pluim ! En voor jou is toch geen weg te ver, je hebt het verdiend, kan je lekker met ons bokken wanneer je wilt! Super girl is gadget master!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:19

hey wat goed zeg!!!
Echt een super verrassing!!

BeauGeste

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 19:23

Het is je enorm gegund, zo goed te horen dat de verassing echt geslaagd is! En topactie van de bokkers die het op touw hebben gezet!